vidiot
Legacy Member
Op Mac kan je even goed gamen als op PC.
Koop u een Mac, ge zult zeer tevreden zijn en ge vermijd veel gedoe/virussen/spam/spyware/...
Ikzelf ben cameraman/videast, gebruik al jaren Mac en ben fervente gamer, zowel op consoles als Mac (en soms PC, maar nu heb ik er geen meer).
De nieuwste Macs gaan trouwens perfekt Windoz bollen (voor de masochisten onder ons).
Koop u een Mac, ge zult zeer tevreden zijn en ge vermijd veel gedoe/virussen/spam/spyware/...
Ikzelf ben cameraman/videast, gebruik al jaren Mac en ben fervente gamer, zowel op consoles als Mac (en soms PC, maar nu heb ik er geen meer).
De nieuwste Macs gaan trouwens perfekt Windoz bollen (voor de masochisten onder ons).

