Troman
Legacy Member
Presler is nochtans een goed redenapa zei:Waarom? Op m'n werk gebruik ik een Dell desktop (Pentium4) en ik vind het geluid van de CPU-koeler verschrikkelijk! Natuurlijk kan je dat ook voorhebben bij een AMD-systeem, maar het is nu eenmaal een feit dat een Pentium4 meer warmte afgeeft dan een Athlon64.
Qua performance vind ik dat je geen verschil meer kan merken tussen beiden (en als je dan toch gaat "meten", dan komt de Athlon64 er meer dan waarschijnlijk als betere uit).
Lange tijd was de Pentium4 wel de sterkste CPU voor zuiver multimedia-werk (zoals encoderen van video-streams), maar zelfs voor die toepassing vind ik dat je tegenwoordig toch beter af bent met een Athlon64.
Ik zie, op dit ogenblik, geen enkele goede reden om een Pentium4-systeem te verkiezen boven een Athlon64-systeem...

zjn koeler,goedkoper en clocken beter over dan hun variant,overgeclocked beaten ze hun variant die ook overgeclocked is ..
