JMke
Legacy Member
Ovidius zei:Binnenkort komt er de Zalman VF-900 uit ( voor graka), deze verschilt van het vorige model omdat het 2 heatpipes heeft( en cirkelvorm).
hoezo , binnekort? die ligt hier naast mij

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ovidius zei:Binnenkort komt er de Zalman VF-900 uit ( voor graka), deze verschilt van het vorige model omdat het 2 heatpipes heeft( en cirkelvorm).

ik wil ook revieuwer zijn hoe word ik da lol
brainwashed zei:ver de cpu vind ik dat de Arctic Freezer 64 PRO er niet uit ziet
en het oog mag ook wat

JMke zei:ik ben bezig aan het vergelijkende test tussen
Zalman VF-700Cu
Zalman VF-700 Fatality
Zalman VF-900Cu
Thermalright V1-Ultra
Titan Silent Eagle
Arctic Cooling Accelero X1
Arctic Cooling Silencer NV5 Rev3
A-Pack VGA Cooler (heatpiped)
duur,zwaar en zeker niet de stilste op de markt.
waarom zou iemand 55€ betalen voor een zalman koeler als er voor 20€ een artic freezer gekocht kan worden dewelke beter presteerd,makkelijker te monteren is,lichter is en stiller is.
begrijp me niet verkeerd zalman heeft heel goede producten zoals de gpu koelers,7700CU,... maar de 9500 is overpiced en overhyped :d
JMke zei:XFX 7800GT
MSI 7800GT gesneuveld tijdens eerste testen door faulty sample :-/
dawN_- zei:ik hoor em niet en em staat op maximum dus ik snap niet vanwara jullie het halen van dat hij niet stil is..

JMke zei:bookmark dzé site voor de results van VF900, ik ga echt niet zitten rond PM'en![]()
JMke zei:ik ben bezig

(exact dezelfde koeler als 64pro)
dawN_- zei:Saikoborder.
hebde de 9500 al ooit vastgehad en int echt gezien ?? da betwijfel ik.
zwaar ? ik vind em normaal.
de 7700CU is een slechtere koeler dan de 9500 en weegt om en bij de 1kg (achteraan de 900g)
de 9500 weeg ietjes meer als 500g.
ik hoor em niet en em staat op maximum dus ik snap niet vanwara jullie het halen van dat hij niet stil is.
Jullie hebben dat vast gelezen in ene of andere review waar ze prolly brakke montage hadden want ik hoor em dus NIET
de 9500 is ook heel performant.
als ik naar 1.55vcore(1.40v stock) ga voor 2.70Ghz te draaien staat em op 36° idle en 45° stressed. dit in een kamer die dagelijks verwarmt wordt en een case (antec superlanboy) met zeer slechte airflow.
dit is zeker niet slecht.
mss beetje te duur maar je krijgt waar voor je geld.
er moeten toch redenen zijn waarom die Arctic goedkoper is.
anders kan niet, prolly omdat zalman koelers in Koper zijn.
saikoboarder zei: