Ik heb ook een Muvo v200 (1gb, ik gebruik het ook als usb stick) en ben daar zeer tevreden mee.
Klein, geen usb-kabel nodig, batterij gaat langer mee (vgl iPod) en is vervangbaar (ge neemt gewoon enkele batterijen mee en ge hebt geen oplaadmodule nodig). Volgens bepaalde reviews (vraag me niet meer welke) is het geluid dat eruit komt, beter dan de gemiddelde, maar zijn de oortjes die minder zijn. Ik gebruik toch andere oortjes, aangezien ik al met twee (1 uit garantie) ergens aan ben blijven haken.
Ge hebt ook geen prog nodig om mp3 over te zetten (wel voor beveiligde bestanden)
De functies: veel gebruik ik ze zowiso ni. maar ge hebt een equalizer en die doet het redelijk goed (staat bij mij altijd op 'rock'). ge hebt ook nog een loop functie (leuk mss om te lachen) en opname functie. Da laatste heb ik wel al redelijk veel gebruikt. Als ik bvb de radio luister en der is een goei lieke dan neem ik op totdat de presentator de titel zegt, dan kan ik thuis wa zoeken op de titel. En alst die het niet zegt hebdet liedje ook (ni beste kwaliteit weliswaar) verder is de micro goed genoeg om snel iets op te nemen... maar ni echt meer.
Zou ik nu nog een mp3-speler kopen dan zou het dezelfde zijn.
alstublieft
Jixop, die stiekem en terecht een beetje een Creative-fan is.