PineMangoes
Legacy Member
Davion zei:@Massman: In games scheelt het hem geen 5fps.
@PineMangoes: Ge hebt GEEN SLI mobo nodig hoorEn ver van alle X1900XTX's overklokken zo schitterend als jij laat uitschijnen hoor.
Hm, dan was tweakers niet juist over dat mobo of wat? Heel goed mogelijk, ben te lui om andere bronnen te zoeken

Kzeg niet dat de X1900XTX schitterend overklokt, maar alleszins beter dan de 7950X2. Dat zijn namelijk twee cores op één kaart geplakt, wat maakt dat ze amper overclockbaar zijn imo.
