Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En daarvoor is er de post en koeriersbedrijven...Grey FoX zei:kopen in duitsland = dom omdat als er iets is je nor duitsland mag rijden
liever een 100euro meer betalen mor de zekerheid emme da ge het dicht in de buurt kunt afgeven en hem snel terug hebt
Allee vooruit, 'k zal mezelf nog maar eens herhalen. Dees is nen hele goeie om mee te beginnen:MrPropre zei:bron?
Wanneer komt de laptop variant van de conroe? Ik ben nu van plan mij een laptop aan te schaffen nu de prijzen ferm zakken. Is dit dan wel een goed idee?
llsanderll zei:En duurder. Ma dees moet geen Intel vs AMd thread worden.

Merom komt begin september, maar de huidige laptop cpu's (Core Duo) presteren maar iets minder. Voor een laptop moet je dus niet echt wachten.MrPropre zei:bron?
Wanneer komt de laptop variant van de conroe? Ik ben nu van plan mij een laptop aan te schaffen nu de prijzen ferm zakken. Is dit dan wel een goed idee?

Grey FoX zei:kopen in duitsland = dom omdat als er iets is je nor duitsland mag rijden
liever een 100euro meer betalen mor de zekerheid emme da ge het dicht in de buurt kunt afgeven en hem snel terug hebt


orben zei:Als dit geen Intel vs AMD thread moet worden, stop dan eerst met van die loze statements als "Meer prestatie voor zelfde geld" uit je mouw te schudden![]()
llsanderll zei:Dus voor €150 ga ik binnen een maand ne Conroe hebben die sneller is dan den AMD X2 3800+ (socket am2)?
(ff serieus)
SMa zei:Merom komt begin september, maar de huidige laptop cpu's (Core Duo) presteren maar iets minder. Voor een laptop moet je dus niet echt wachten.
Wat kunnen jullie mij aanraden.
(ben in de mogelijkheid om te wachten tot begin augustus omdat ik toch nog eerst op reis ga). So what? De conroe is er ook nog niet.duploxxx zei:(er is niks anders en het duurt nog effe voor de 965
:naughty: :naughty: De MSI P965 Neo staat iets van een 90 euro in duitsland:(die kost trouwens ook een 150eur en nee die prijzen zullen niet zakken, voor intel chipsets ge zult een nforce of ati moeten nemen voor betere prijs als ze er zijn)
en ambiorix laat het vergelijk achterwegen met die fx.. dat zijn cpu's buiten categorie. ik kan hier reviews neerploffen dat de xe amper sneller is dan de fx... hangt gewoon af van game resolutie en beeldkwaliteit... en dan begin ik zelfs nog niet 64bit/multithread te spreken