Dominick007
Legacy Member
Hey
Heb deze zaterdag een Samsung LED tv gekocht bij vandenborre.
Deze is aangesloten aan de xbox en verbonden met de digicorder.
Toen ik voor de eerste keer mijn tv aanzette was ik verwonderd van het beeld, haarfijn gewoon.
Toch zijn er wel wat rare dingen die ik nu op het beeldscherm te zien krijg.
In de linker en rechterboven hoek krijg ik een witte schijn te zien als ik op een gewoon zwart scherm sta.
In begin dacht ik van dat dit normaal was maar het wordt steeds erger en het begint al over te gaan naar het midden van mijn scherm.
het lijkt alsof er een lamp van binnenuit naar buiten schijnt.
Weten jullie of dit garantie is?
Zoja krijg je dan een nieuw toestel aangezien deze nog geen 4 dagen oud is.
Hopelijk kunnen jullie me een beetje verder helpen.
Alvast bedankt
Heb deze zaterdag een Samsung LED tv gekocht bij vandenborre.
Deze is aangesloten aan de xbox en verbonden met de digicorder.
Toen ik voor de eerste keer mijn tv aanzette was ik verwonderd van het beeld, haarfijn gewoon.
Toch zijn er wel wat rare dingen die ik nu op het beeldscherm te zien krijg.
In de linker en rechterboven hoek krijg ik een witte schijn te zien als ik op een gewoon zwart scherm sta.
In begin dacht ik van dat dit normaal was maar het wordt steeds erger en het begint al over te gaan naar het midden van mijn scherm.
het lijkt alsof er een lamp van binnenuit naar buiten schijnt.
Weten jullie of dit garantie is?
Zoja krijg je dan een nieuw toestel aangezien deze nog geen 4 dagen oud is.
Hopelijk kunnen jullie me een beetje verder helpen.
Alvast bedankt


