Archief - nieuwe Samsung LED-tv problemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
Dominick007 zei:
samsung belde me net en ze zeiden dat er dinsdag iemand de backlight komt herstellen.
ze weten dus duidelijk wat het probleem is bij deze tv's

Welk tv model is het nu precies? :unsure:

Dominick007

Legacy Member
Morgen komt VDB ook al langs

Dit is het type :-)


SAMSUNG*UE40D5720
40´´ Edge LED Full HD TV, DLNA, 4 HDMI

Ze vertrouwen het niet dus ze wachten op uitslag van Samsung zelf

FVico

Legacy Member
Hoe is die TV eigenlijk buiten dat probleem?
Ben van plan om ook zo 1 te gaan halen :D

bosiwollig

Legacy Member
ik heb ooit is gehoord dat wanneer de samsungman langskomt om de backlight te fixen, ze gewoon de helderheid op het laagste zetten. Dat is natuurlijk geen aanvaardbare oplossing in mijn ogen.

Dominick007

Legacy Member
De tv opzich qua beeld en gebruiksvriendelijkheid is echt een topper.
Vandeborre was langsgeweest en had de backlight minder gezet.
Na vaststellen van het probleem ook na vermindering van backlight zei de technieker toch nog Samsung te laten langskomen.
Paar dagen daarvoor had ik Samsung gebeld en het probleem gemeld.
Ik kreeg diezelfde dag van Samsung een telefoon dat dinsdag de techniekers langskwamen en de backlight gingen vervangen.
Duidelijk is dit een gekend probleem.
Had er ook nog nooit van geweten dat ze langskwamen en ter plekke de tv uit elkaar gingen smijten.

Collega van mij had onlangs een samsung lcd uit elkaar gehaald omdat deze maar na 10 minuten aansprong.
Probleem zat daar dat er 3 componenten van 10 volt zaten.
Bij andere merken zijn dit er van 20 volt.
Veel te weinig dus, hij contacteerde testaankoop en die wisten hem te zeggen dat Samsung dit doet kwestie van commerce en dat hun tvs maar max 3 jaar dan kunnen meegaan.
Ik weet dat dit mss onder een andere toppic valt maar wou het even meegeven :D

hoe dan ook, de tv is voor op te gamen echt een parel :D

Mr. Humphries

Legacy Member
Dat kan inderdaad wel kloppen.

Op het internet vind je heel veel verhalen terug van mensen die een samsung hebben gekocht en dat deze het na ongeveer 2 jaar begonnen te begeven vanwege slechte condensators. Sommige handige harry's kunnen dit zelf vervangen, maar niet iedereen is zo technisch aangelegd natuurlijk.

Dat is eigenlijk ook een van de redenen waarom ik geen Samsung aanraad. Op papier en reviews kunnen ze mooi uitkomen, maar als ze het na 2 jaar begeven, heb je er ook niets aan natuurlijk...

Dominick007

Legacy Member
Heb soms spijt dat ik de Philips met ambilight niet heb gekocht maar deze Samsung speelt enorm goed.
Dat weten we voor in de toekomst geen Samsung meer te nemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan