dendaak
Legacy Member
Waarom ?
Ja, nog even melden, zijn zoontje, speelt soms spelletjes zoals "freddy fish", "poet poet " en die zaken, allze zo van dat graffisch niveau, maar hij raakte ooit mijne pc aan, en vond het leuk medal of honor te spelen, . . . Dus hopelijk als em later wilt gamen of nu wilt gamen, is em iets met dit systeem ? "Gta2" was ook zijn favo. Dus nog een vraag valt er op te gamen zoals "CSS" ? Gaat dat "half life 2" kunnen draaien? Zijn systeem is toch zeker beter als het mijn want dat moet zeker zijn mijn systeem staat vermeld in mijn signature.
Mvg, Ward Kennes.
Ja, nog even melden, zijn zoontje, speelt soms spelletjes zoals "freddy fish", "poet poet " en die zaken, allze zo van dat graffisch niveau, maar hij raakte ooit mijne pc aan, en vond het leuk medal of honor te spelen, . . . Dus hopelijk als em later wilt gamen of nu wilt gamen, is em iets met dit systeem ? "Gta2" was ook zijn favo. Dus nog een vraag valt er op te gamen zoals "CSS" ? Gaat dat "half life 2" kunnen draaien? Zijn systeem is toch zeker beter als het mijn want dat moet zeker zijn mijn systeem staat vermeld in mijn signature.
Mvg, Ward Kennes.