niet iedereen gebruikt windows e...
en het is ronduit grof dat dat ding niet alleen enkel met windows werkt (dat syncen gaat trouwens ook niet goed), maar dan ook nog is enkel met outlook, wat volgens mij een van de rotste dingen is die ms ooit gemaakt heeft
Wat stabiliteit en conn. betreft, ik heb er zelf geen, maar afgaande op collegas die 1 van de 2 hebben of beide, is het maar al te duidelijk. De oudste palms waren ook niet altijd superstabiel, maar die nieuwe zijn overgelijkbaar met windows.
PS: Zelfs 1 keer per maand vind ik niet accepteerbaar, 1 keer per dag dat noem ik bijna onbruikbaar