Dakantochnie
Legacy Member
Digitale tv zou misschien perfect moeten zijn, maar iedereen die een klein beetje normale ogen heeft ziet goed genoeg dat het beeld nog slechter is dan dat van de klassieke kabel.RpR zei:Persoonlijk neem ik dit met een korel zout.
Digitale tv zou nagenoeg perfect beeld zijn door bitcontroles.
Satelliet werkt ook digitaal waardoor zo een goede kwaliteit.
Dan voor extra functies van digibox heb ik mijn media center.
Ik kan live tv pauzeren en dan gewoon verder kijken. Ik kan film opnemen en op cd branden. Ik kan dvd/divx bekijken en dan voor 600€ eenmalig.
Dat Koen Wouters zijne digibox maar houdt.
Heb jij trouwens al wel eens het beeld van een goed afgestelde satelliet gezien?
Over dat live pauzeren en zo: een pci tv kaartje kost €100 en daar kan je nog meer mee (en het beeld is beter).
Een kleine 500 (waarvan een 50-tal in het Nederlands zijn).virtualdude zei:hoeveel ervan zijn nuttig of verstaanbaar 2 ?
Vergeet ook niet dat je bij satelliet gewoon je ondertitels kan selecteren he.
Het komt dus regelmatig voor dat je bv een Spaanse zender tegenkomt en dan selecteer je gewoon Nederlandse ondertitels. Engelse heb je trouwens voor quasie elke zender.
Oh nee hoor. Het is bij mij ook zo dat de kabelontvangst (die op zich al slecht is) nog altijd beter is dan digi tv (wat gewoon lachwekkend slecht is).virtualdude zei:dan moest die kabel best splinternieuw zijn tot je huis of ander is je tv stokoud of ben je bind![]()
Een digibox zou ik toch niet direct aanschaffen omdat de kwaliteit van men analoog signaal zeer goed is en het verschil met digitaal niet zo groot is. Voor die paar kanalen die ik toch zelden bekijk zal ik het ook niet doen. Met men schotel kon ik toch een aantal nederlandse kanalen bekijken maar was niet helemaal legaal net als bij de duitse, noorse en spaanse filmkanalen kon ik iets zien maar zette de taal dan in het engels omdat ik die talen niet zo goed ken 
