Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

pettre zei:@Box De warme lucht van de voeding scheiden gebeurt in de antec p180 ook.
En in de Antec p180 wordt er toch ook veel gedaan om een ideale airflow te creeren en heeft bovendien ook gedempte panelen.
Ik zal de gpu koeler(artic silencer) eens vervangen door de reserator,op de cpu heb ik zo'n zalman van 12cm draaien dus die laat ik voorlopig.
In m'n case draaien nu 3 antec 12cm fan's,op low.
De onderste zal ik gewoon laten draaien denk ik zodat de hd's en de voeding genoeg frisse lucht krijgen.De 2 bovenste haal ik eruit maar ik zal er nog een papst van 12cm bijsteken en die laten draaien op 5volt.
De chipset wordt passief gekoeld en profiteert mee van de frisse lucht van de cpu koeler.
Ik denk er ook aan om zoiets te kopen om het geluid van de voeding te dempen.
http://www.ikbenstil.nl/product_info.php?cPath=24_124&products_id=156
Think that should do tha thrick![]()
Ik ben anderhalf jaar geleden ook begonnen met mijn pc stiller maken. Elke keer als je een onderdeel stil krijgt ben je even content met de nieuwe situatie, maar na een week begin je een geluid te horen dat je stoort en moet je weer een onderdeel stiller krijgen. En zo blijft dat gaan. Ik zit nu met een pc waar mijn zalman 7000alcu het luidste onderdeel is (en die fan draait aan +/- 4V). Iedereen hier verklaart mij al voor zot dat ik dat ding nog stiller wil krijgen 


Als het voor grote opslagcapaciteit dient kan je ook de nieuwe western digital proberen, die zou heel stil zijn (staat review op frontpage van SPCR).