Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DoEsYm@n zei:Met een beetje zoeken heb ik het probleem gevonden, de tweede videokaart is kapot.
Er zijn een paar plaatsen op de printplaat door gebrand.
Vriendelijke Groeten Nick
Opletten geblazen, draaide ook niet op m'n pc na installatie (ATI 6950), maar blijkt enkel windows 7 te ondersteunen. Heb ik maar gelijk een 7 besteld (wordt nu toch hoog tijd om te upgraden).
Musk zei:Als ik alles hier in dit subforum zo lees dan verdienen de pcboeren toch ook een aardige cent aan een release als Battlefield 3![]()

SXe zei:Ik speel het maxed out (incl AA en die fancy HBAO of w/e) met mijn setup (zie sig) tegen een 40 FPS op 1920x1080.
ATI zei:Tuurlijk BF games zijn nogal cpu afhankelijk,maar ik draai het ook al op high met men cpu van 2008 dus niet te klagen.

stryker000 zei:mn Q6600 was ook van 2008, het ging, maar niet goed genoeg voor mij![]()
Musk zei:Ben eigenlijk wel benieuwd hoe m'n OC'ed 5770's het nog gaan doen. Kzou toch High moeten kunnen trekken vermoed ik.

soulreaper zei:Vreemd met mijn rig kom ik bij "systemrequirementslab' nog niet in de buurt van recommended?
I7 920
6Gb Ram
ATI 5970
Ocz SSD
Corsair 750W voeding?
Is het game niet optimaliseerd voor dual GPU'S?
Musk zei:Ben eigenlijk wel benieuwd hoe m'n OC'ed 5770's het nog gaan doen. Kzou toch High moeten kunnen trekken vermoed ik.