boostah
Legacy Member
FullMontySmurf zei:Idd, en dat komt omdat IL2 Sturmovik een ouder spel is dat nog geen gebruik maakt van fancy DirectX9 stuff. Een 6800 GT is een pak sneller dan een 9800 Pro, met eigen ogen gezien in CSource en Doom 3.
in doom zeker, in source is eigenlijk ati de betere (ja zelfs slechtere kaarten) minder average fps, maar wel veel mindere drops (doom ist omgekeerd, daar suckt ati en ownt nvid)
ource en Doom 3.

) nog altijd ni doorhebben da windows ver op eenders wa zal draaien, maar dan ni alles open + ni alle features ondersteund