Archief - Uw droom pc budget 5000 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PolletPoulet

Legacy Member
Een aldi-pc en met de rest van het geld op reis gaan naar Montana!

msn797204

Legacy Member
Aanschouw :p Mijn droom pc :p



-AOpen Nouveau, Zwart € 173,57

- AC Ryan AC Ryan RyanPower2 CableFREE, 550 Watt, Retail € 113,05

-Intel Core 2 Extreme, X6800, Socket 775, Boxed € 977,14

-2X Kingston KRX3200AK2/2G, 2048 MB, DDR, PC3200, 400 MHz, 2 x € 316,87 = € 633,74

-2X Seagate Barracuda 7200.10, 750 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300 € 404,84 =€ 809,68

-Western Digital RaptorX, 150 GB, 10000 rpm, 16 MB, Serial ATA150 € 310,39

-Asus P5W DH Deluxe, Retail € 216,32

-2X XFX GeForce 7950GX2, 1024 MB, DDR3, PCI Express x16 € 577,51 = € 1155,02

-Plextor PX-750A/T3KB, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM € 52,10

-Terratec Aureon 5.1 Fun, Retail € 36,39

-Acer AL2017, 20 inch, Zilver en zwart € 309,53

-Creative Inspire T7900, Zwart € 96,70

-Logitech MX610 Laser Cordless Mouse, Grijs, Zwart, Retail € 45,89

-Zboard ZBD100 Gaming Board, Zwart, zilver, Retail € 58,37

Totaal € 4987,89

En nog 12,11 € over om ne pint te gaan pakken op de nieuwe aanwinst :p


Total hd space : 1.65TB 1650gb
En video geheugen : 2gig
ram: 4gig

R.Winters

Legacy Member
Voor de moment geen Conroe idd, dus zal em der ma nie induwen ^^:

CASE: Lian-Li V1200
PSU: OCZ 700 Watt GameXStream
MB: ASUS M2N4-SLI
CPU: AMD Athlon FX62 64bit X2 AM2 met ZALMAN FS-C77 koeler
RAM: 2 x CORSAIR DDR2 2048MB 800Mhz
GPU: 2 x XFX 7950GX2 520M Extreme met ZALMAN FS-V7 koeler
SOUND: CREATIVE X-FI Xtreme Music
HD's:
- WESTERN DIGITAL RAPTOR 150GB
- WESTERN DIGITAL 500GB
- In RAID0
HEADSET: Philips HD 1500 (draadloze 5.1 headset)
MUIS: Mx518 (hebk al)
KEYBOARD: LOGITECH G15
KOELING: Zalman koelertjes ^^

Zo, hebk alles?
Als er nog nie overzit nog 2 x 20" schermen ^^

Slaxz

Legacy Member
Een Mooie Lian Li case
Tagan TG900-U95 turbo 900Watt voeding
ASUS P5R32-MVP Deluxe (RD600 bord)
2 7900GTX'en (droompc houdt geen rekening met driverbeperkingen :p) of
2 x1900XTX kaartjes met Zalman VF900'jes
Corsair TWIN2X2048-6400C3, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz
Conroe X6800 met een SI-120 heatsink en PAPST fannetje
Samsung 400P, 40 inch LCD
NEC ND-4571 DVD
Blue-Ray/HD-DVD brandertje
2 Seagate 7200.10 750GB SATAII schijven en een 150GB WD Raptor
Logitech G5 muisje

lijkt me wel fijn :baard:

Yank

Legacy Member
- Twee Opteron (dual-core offcourse) of 2 zo'n Woodcrests op deftig mobo met PCI-X, PCI-e (16x voor gpu en nog paar andere).
- Deftige PCI-e SATA-controller (geen zin om precies type te zoeken) met 16 (of 24 moest er geld genoeg zijn) 300GB SATA's aan in RAID6 (veilig + snel).
- 7950GX2 (om te gamen he)
- 4GB ram (zal wel genoeg zijn om te beginnen)
- Antec P180B, Lian-Li 1100/2100 of een of andere Silverstone (type vergeten)
- voeding zoals PCP&C, Muskin, Fortron, Silverstone, Tagan
- 24" breedbeeld TFT (1920x1200)

n0sTRa

Legacy Member
@llsanderll: die paar euro's zou ik wel bij leggen uit m'n eigen zak ;)

@nTFs: komt van azerty.nl

Cool ice

Legacy Member
All In One Systems Workstation Quatro core
AMD Opteron
2x AMD Opteron Dual Core 270 (skt940)
Geheugen
4x 1024MB Registerd Samsung
Hard Disk
2x 150GB Raptor
2x 250GB SATA2 Western Digital
Moederbord
MSI K8N Master2-FAR, 6x DDR slots, SLI, 10x USB2.0,3x IEEE 1394, 2x GB-Lan, nForce chipset
Geluidskaart 8-channel
Dvd-RW nec 4570
Antec Treu Control 2.0 550Watt
XFX Geforce 7950

Totaal: 3340€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan