Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op 1024x768 en zonder aa/af mss nog, maar op hogere resoluties en aa/af ook helemaal aan, gaat ge dat mogen vergeten.sheep zei:bf2 op high spelen is geen probleem met 2gb ram en een 6600GT, loopt al heel vlot
maar met zo'n graka zal quake 4 niet te doen zijn op high
sheep zei:bf2 op high spelen is geen probleem met 2gb ram en een 6600GT, loopt al heel vlot
maar met zo'n graka zal quake 4 niet te doen zijn op high


mag wel eh met een kaart dsie sneller is als een 6800Ultraneomitochondria zei:heb mijn pc bij itware besteld, met ongeveer zelfde budget, heb er 870 euro ofzo voor betaald. pc is:
AMD64 3500
1024 RAM corsair valueselect
WD 200 gig sata II
ASUS a8n-e
LC power 550W silent giant
en de goedkoopste case daar van 26 euro ofzo
en graka heb ik in nederland besteld, omdat daar goedkoper was, dit was dus de
XFX 6800 GS XXX edition.
ik speel er quake 4 op 1024 met alles high op gemak mee, zonder happeringen.


T€RM!N4T0R zei:Batterijen e, Duracell ofzo...
dawN_- zei:de x800/x850 reeks gaat dezelfde weg op als de Geforce FX reeks toen.
zonder SM3.0 zedde binnekort bena nix meer.
er komen meer en meer "SM2.0 required" games uit.
ge ziet nu al bij 3DM06 en de X800/X850, hoe het is.
bij de FX reeks was het in 3DM05 juist hetzelfde.
ik zeg ni dat x800/x850 kaarten slecht zijn, integendeel, die gaan nog altyd hard maar eens er games zijn met SM3.0 (die er normaal al zijn) gaan die reeksen hun kloppen krijgen.
het is dermee dat ik "persoonlijk" niet meer zou investeren in een x800/x850 kaart maar wel in een SM3.0 kaartje.![]()
Bluekes zei:Gij vangt ze zeker :ironic:
Dat kan je wel dik vergeten met een 6600gt.
Zelf met nen 6800 gaat dat niet met 2gig ram.
Je hebt echt wel een 6800gt of een 7800GT en 2gig nodig om die game met alles open te spelen (1280x1024 4xAA en alles high)
en ja ik spreek uit ondervinding...
rofl met een 6600gt![]()
