Archief - Wanted: better graphics :p

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SMa

Legacy Member
Bluekes zei:
Gij vangt ze zeker :ironic:

Dat kan je wel dik vergeten met een 6600gt.

Zelf met nen 6800 gaat dat niet met 2gig ram.

Je hebt echt wel een 6800gt of een 7800GT en 2gig nodig om die game met alles open te spelen (1280x1024 4xAA en alles high)

en ja ik spreek uit ondervinding...

rofl met een 6600gt :rofl:

uit ondervinding? :ironic: en een 7800gt nodig?:rofl:
ik heb het nog op high gespeeld met een X740XL (trager dan een 6600GT), 2gb ram, P4 640 @3.2GHz
met 1gb ram schokte het voor zot

Bluekes

Legacy Member
sheep zei:
uit ondervinding? :ironic: en een 7800gt nodig?:rofl:
ik heb het nog op high gespeeld met een X740XL (trager dan een 6600GT), 2gb ram, P4 640 @3.2GHz
met 1gb ram schokte het voor zot

als gij mij gaat wijsmaken dat je bf2 op 1280x1024 4xAA en alles high speelt met nen 3500+ 2gig en nen 6600GT, dan zijde redelijk debiel bezig...

Komaan seg!

sheep zei:
ik heb het nog op high gespeeld met een X740XL (trager dan een 6600GT), 2gb ram, P4 640 @3.2GHz
Dikke zever vriend! Zelf met die config en een 6800 (normaal) kreeg je die game niet op 1280x1024 en alles high (4xaa), dus waar komt gij mee af.

Brolpaq zei:
Ni zeveren he, den deze speelde BF2 op 1280x1024 high tege 40+FPS op ne A64 3500+ en 1024MB ram en ne 9800pro@xt. :)

Right... komaan seg... die kaart gaat schokken voor zot als je de AA op 4X zet, laat staan dat gij de textures daarmee op high krijgt

Voor de laatste keer: om alles open te zetten bij BF (1280x1024 4xAA en alles high) heb je minimum 2 gig en een 6800gt nodig. En als je uwe eigen zever gelooft dan raad ik u sterk aan eens nen bench te zoeken. Of gewoon eens te stoppen met zeveren!

dank u

belgarath03

Legacy Member
Chieftec BA1 maxi zwart 400W met zwarte deur 139,00 € 139,00 € [Wissen]
AMD box Athlon64 3800+ X2 Dual Core socket 939 322,00 € 322,00 € [Wissen]
XFX GF 6800GS 256mb DDR3 DVI TV-out PCI-express 213,00 € 213,00 € [Wissen]
Gskill 2 x 512 mb DDR PC3200 CL2-3-3-6(F1-3200PHU2-1GBZX) 112,00 € 112,00 € [Wissen]
MSI K8N Neo4 FI socket 939 98,00 € 98,00 € [Wissen]
Zalman ZM-NB47J Northbridge cooler 5,00 € 5,00 € [Wissen]
Seagate 80 Gb SATAII 3.0 GB/S 7200rpm 8mb 59,00 €
Totaal: 948,00 €

en dit bij jaha.be
off topic: de laptop acer 1642 staat aan €907 bij tones, bij jaha => €835!!!

Davion

Legacy Member
Zeer goede config belgarath03, al dat dat Zalman blokje niet nodig is bij die MSI, das alleen bij de ASUS A8N-SLI Deluxe een vereiste :)

Die Laptop's zijn EOL (End Of Life, worden niet meer gemaakt), daarom zijn ze prolly zo goedkoop.

dawN_-

Legacy Member
toen BF2 pas uit was.
1280*1024 en 4xAA met 1 6800GT was geen enkel probleem en ik speelde et zonder framdrops.
met een 6600GT kun je 1024*768 en HIGH en 2xAA spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan