'Willis'
Legacy Member
hm ik denk eerder aan cheap ass componenten op die pcb van XTGothrek zei:'Willis' check XS een XT met 1.1ns klokt echt niet zoals een XTX met 1.1ns
tis iets raars
velen denken aan een ATI limitatie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hm ik denk eerder aan cheap ass componenten op die pcb van XTGothrek zei:'Willis' check XS een XT met 1.1ns klokt echt niet zoals een XTX met 1.1ns
tis iets raars
velen denken aan een ATI limitatie
Als het tussen die twee moet gaan, zou ik de x1900 nemen:integra zei:Welke zou ik het beste nemen, de X1800 of X1900?
Systeem dat ik nu heb:
AMD X2 4200+
MSI K8N Diamond
2 GB RAM
XFX 7800 GT
WD 160 GB S-ATA
zelfde voltage hoorDavion zei:@Gothrek&Willis: Het kan bvb zijn dat het voltage minder is op de RAM bij de XT, of de timings wat strakker, waardoor deze niet zo hoog gaan.

x1900xt heeft een power phase minder dan de x1900xtx of iets anders aan pcbGothrek zei:zelfde voltage hoor
en ik dacht ook zelfde pcb, maar hier bennek ni zeker van

mooi om te wetenblind_ripper zei:x1900xt heeft een power phase minder dan de x1900xtx of iets anders aan pcb![]()
Davion zei:@integra: als nen 7800GT volgens u slecht beeld geeft, doet een X1900XTX dat ook hoor.
Willis zei:Als ge geld hebt G7950waarom nog XTX of GTx pakken als ge dubbel zoveel voor de prijs van 1 kunt krijgen
![]()
Nee, da's niet waar, want in bijna alle games zijn er problemen met AA. Ik heb de beeldkwaliteit van mensen met een X1800/X1900XT vergeleken met mijn beeldkwaliteit en het verschil is gigantisch.Davion zei:@integra: als nen 7800GT volgens u slecht beeld geeft, doet een X1900XTX dat ook hoor.
Davion zei:Der is ook geen bal verschil omfg. Als ge verschil ziet is da puur omdat ge ATi of nVidia fanboy zijt.
Davion zei:Dat klopt, maar in zowat alle games waar dat mogelijk is, zijn de frames toch te laag om deftig te spelen.
integra zei:http://img45.imageshack.us/img45/6921/grab0204qc.jpg
http://img106.imageshack.us/img106/8420/grab0076qd.jpg
Zo zou het er moeten uitzien.
http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=365064&d=1146292176
(screen van mij om het probleem aan te tonen, dat is dus met AA op max en AF op max)