Archief - X1800xt/x1900xt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davion

Legacy Member
Op u 3 posts moet ik u gelijk geven boostah :)
(Ik krijg btw koppijn van te lage frames).

integra

Legacy Member
boostah zei:
lijkt me eerder een probleem van de specifiek kaart, en ni van nvida of de serie die jij hebt, want dit is veel te gort
Maar dit is een typisch probleem vd 7800 GT reeks (en ook sommige GTX'en)
want het volledige simrace forum staat vol met topics over de 7800 GT en de AA problemen.
Er is dus geen enkele driver die het oplost. (en ik heb ze al allemaal vanaf 77.xx geprobeerd)

Davion

Legacy Member
Dan zal het aan het game liggen ofzo hé.
Al eens gemaild naar nVidia?

boostah

Legacy Member
Davion zei:
Dan zal het aan het game liggen ofzo hé.
Al eens gemaild naar nVidia?

idd denk het ook dan, en denk ni da als er zoveel mensen problemen hebben, en het nog niet opgelost is dat er een oplossing is, dus ofwel het voor lief nemen, ofwel veranderen (tenzij je kan wachten, het kan altijd opgelost geraken)

lol davion: op u 3 posts ---> idd ik zou ne keer moeten leren editten

integra

Legacy Member
Davion zei:
Dan zal het aan het game liggen ofzo hé.
Al eens gemaild naar nVidia?
Ligt niet aan het spel, 'k heb het ook in Lock-on en GRAW enz
Ja, ik heb al naar Nvidia gemaild, daar was ik dus totaal niet mee geholpen.

Davion

Legacy Member
de kaart al eens geRMA'ed, want das idd niet normaal, maar zeker niet iedere nVidia heeft dat, mss hebde gij een fout in uwe zitten ofzo.

integra

Legacy Member
Davion zei:
de kaart al eens geRMA'ed, want das idd niet normaal, maar zeker niet iedere nVidia heeft dat, mss hebde gij een fout in uwe zitten ofzo.
En hoe moet ik dat exact doen?

smason

Legacy Member
Eerst contact opnemen met de fabrikant, RMA aanvragen, kaartje verzenden naar hen.

In ieder geval kaartje opsturen zoals het stock was (dus stock cooler, geen ram heatsinks etc).

Ik denk btw dat ge bij XFX u kaartje eerst moet registreren? Ik zie voor de rest niets van rechtstreeks RMA formulier of email.

Davion

Legacy Member
Zeg gewoon dat ze artifacts geeft, dan zijde der vanaf, of geef ze in ne winkel binne, da kunde ook.

-Timo-

Legacy Member
Ja, als je ze op de grond heb gesmeten fzo :) maar in jou geval niet hoor

Davion

Legacy Member
Indien in u geburen: in de winkel waar ge ze gekocht hebt
Anders: via internet rechtstreeks versturen.

integra

Legacy Member
Davion zei:
Indien in u geburen: in de winkel waar ge ze gekocht hebt
Anders: via internet rechtstreeks versturen.
Maar moet ik het via XFX of via Nvidia doen? (gekocht op hardwareversand.de , dus via internet gekocht)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan