BMW lover
Legacy Member
http://www.tomtelecom.be/articles/20...9/samsung-d720
deze in mijn handen gehad echt zalig is een smartphone en zoals de gsm baas mij wist te vertellen kan je er tomtom op draaien voor 400€ toch vrij goed niet?
deze in mijn handen gehad echt zalig is een smartphone en zoals de gsm baas mij wist te vertellen kan je er tomtom op draaien voor 400€ toch vrij goed niet?
