Archief - Zen Micro 5GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jeroen_HD

Legacy Member
nee, koop een ipod mini, veel makkelijker om te bedienen. mijn zus heeft zo'n zen en da is echt bagger om te bedienen.

zaj

Legacy Member
zen> ipod en pist er op. voor itunes alleen als zou je het laten...

Laurens100

Legacy Member
Ik zou een ipod nano pakken, aangezien de creative een lomp,lelijk ding is t.o.v de ipod.

Davion

Legacy Member
De Zen Micro is een zeer goed toestel en krijgt van mij de voorkeur tegenover een iPod aangezien het meer functies heeft, zoals een micro en FM radio, en plug en play, wat niet bij een iPod is.

oedieboy

Legacy Member
Ik heb de Zen 6Gb en ben er zeer blij mee. Ik zou de ipod niet nemen om 1) de krassen die erop komen 2) iTunes zuigt.
En om te zeggen dat de zen lomp is vind ik niet hoor. Ik steek hem altijd in mijn broek en voel hem bijna niet zitten, beetje hetzelfde gevoel als een gsm.

mcR

Legacy Member
mo iPod mini maken ze toch niemer.. ge moet dan eig zoeken en geluk hebben da winkel em nog hebben?

en de ZEN, fabriceren ze da nog?

desert storm

Legacy Member
mcR zei:
mo iPod mini maken ze toch niemer.. ge moet dan eig zoeken en geluk hebben da winkel em nog hebben?

en de ZEN, fabriceren ze da nog?

hij zal de ipod nano bedoelen vermoed ik :unsure:

de zen fabriceren ze nog, waarom zouden ze dat niet meer doen?

Towlie

Legacy Member
Ik heb de creative zen 20 gig : tevreden van, hij doet wat hij moet doen, niet meer niet minder.
Mss wil je ook meer dan 5 gig ---> ik dacht dat die van mij nu 199 EURO staat ofzo

Jeroen_HD

Legacy Member
oedieboy zei:
Ik heb de Zen 6Gb en ben er zeer blij mee. Ik zou de ipod niet nemen om 1) de krassen die erop komen 2) iTunes zuigt.
En om te zeggen dat de zen lomp is vind ik niet hoor. Ik steek hem altijd in mijn broek en voel hem bijna niet zitten, beetje hetzelfde gevoel als een gsm.


ik heb zelf een ipod mini zilver.:applause:

1) er staan bijna nog geen krassen op men ipod, ja een beetje gebruikssporen.
2) hij is zeer, zeer, zeer stevig en hij oogt nog mooi ook.
3) IPOD is WEL plug and play!!!! (je kan het instellen als ext. hdd.)
4) GA voor een ipod mini, geen nano--> veel te klein en fragiel!!!

mcR

Legacy Member
desert storm zei:
hij zal de ipod nano bedoelen vermoed ik :unsure:

de zen fabriceren ze nog, waarom zouden ze dat niet meer doen?
omdat er nieuwere modellen uitkomen en er een bestaat met kleurenscherm

moja, zoveel te beter é dat ze de ZEN's nog maken ;)

oedieboy

Legacy Member
ich15 zei:
ik heb zelf een ipod mini zilver.:applause:

1) er staan bijna nog geen krassen op men ipod, ja een beetje gebruikssporen.

Ik had het eigenlijk over de ipod nano.

Zupperman

Legacy Member
Zen owner & lover :p

Zeker kope :p

Btw; het blauwe backlight pwns Ipod, dus nie zeike da de zen e lelijk lomp ding is.

[TFT]Poky

Legacy Member
nano is helemaal niet fragiel, wel komen er gemakkelijk krassen op MAAR met een hoesje is dit probleem opgelost.

Itunes is geen kutprogramma, leer er gewoon mee werken!

En zen of ipod? Is imo een persoonlijke keuze beide toestellen hebben hun voordelen

Duivenmelker

Legacy Member
als ge geen fm-radio nodig hebt zou ik een ander model pakken (eventueel ook van creative).

Zonder fm radio heb je voor een beetje meer geld al gauw een 20gb.

Heb zelf de 6gb met fm radio, perfect!

Black Night

Legacy Member
Design: tjah, is persoonlijke smaak. Niemand kan daar een algemeen antwoord op geven...

Functionaliteit: daar zitten wel verschillen in. Zo heeft de Creative een FM-radio.

Prijs: iPod is een stuk duurder dan de Creative. Je betaalt voor de naam eh...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan