Archief - Zen Micro 5GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CtrlAshDel

Legacy Member
Creative is op zich goed, maar ik vind toch dat iPod beter is qua gebruik en overdracht nu moest ik bij mij zen nx 4 dingen installeren eer ik kon vanalles overdragen nu heb ik hem 2 keer moete binnen doen omdat overdracht opeens niet meer mogelijk was, en ze hebben mij per ongeluk een zen xtra opgestuurd en hier moetek nix installeren als ik windows XP SP1 en windows media player 10 heb, dus ik denk wel dat creative een betere product support heeft hoor en mss beter is qua geluid, je hebt de EAX optie en zo, en lelijk zijn ze nu ook weer niet, dus ik zou voor de micro gaan

PussyDuster

Legacy Member
heb een zen micro 5gb in't wit. Ik zou hem zeker terug kopen, ben er dus tevreden over.

Slayerbe

Legacy Member
mijn zen micro is al een tijd na de reet (die plug voor geluid geeft slecht contact enzo en nee tligt ni aan de oortjes) ma het is wel een goei ding
ben ondertussen al meer as 1 maand aant wachten bij die randdebielen van de FRS
eerst ging ik in een ander filiaal ok we houden u op de hoogte ... 2 weken later nog altij niks gehad ik bel nog is ja da gaat ni ge moet naar het filiaal gaan van aankoop.
dan maar na da filiaal gegaan hoeweel ik bijna nooit in die streek moet zijn ma kom ondertusse ben ik weeral 2 weken aan het wachten ma hij zou 1 van dees dagen terug binnenkomen om om te ruilen

silverwizard3

Legacy Member
kzou voor de zen gaan.
kben der zelf heel tevreden over, goede kwaliteit, makkelijk te gebruiken en zeker mooier as een ipod mini

edit: en euhm itunes is toch wel een kl*te program kheb der vroeger genoeg bij gewerkt en veel probleme mee gehad en nu komt het der nimeer op :p

Jeroen_HD

Legacy Member
silverwizard3 zei:
kzou voor de zen gaan.
kben der zelf heel tevreden over, goede kwaliteit, makkelijk te gebruiken en zeker mooier as een ipod mini

eigen smaak;)

edit: en euhm itunes is toch wel een kl*te program kheb der vroeger genoeg bij gewerkt en veel probleme mee gehad en nu komt het der nimeer op :p

dan moet je er mee leren werken hé :unsure:

Ik heb een Ipod mini, koop een ipod mini!!!
echt een beesteg aparaat!!!

Zupperman

Legacy Member
ich15 zei:
dan moet je er mee leren werken hé :unsure:


Das nog het probleem nie.. eerder da het de rest van uw software om zeep helpt, not to mention da het al uw muziek omzet naar .m4a formaat voor't op uw ipod te kunne zette.. liever niet:sop:

desert storm

Legacy Member
ich15 zei:
dan moet je er mee leren werken hé :unsure:

Ik heb een Ipod mini, koop een ipod mini!!!
echt een beesteg aparaat!!!

die verkopen ze toch niet meer? nu is het toch de nano?

silverwizard3

Legacy Member
ich15 zei:
dan moet je er mee leren werken hé :unsure:

das juist het probleem.
Eerst ging het goe, dan terna als ik itunes opzette had ik gewoon geen internet hoe da kwam weet ik nog altijd ni ma kheb der nooit een oplossing op gevonden.
Dan heb ik het mar gelaten en enkele maanden na format itunes er trug opgezet en toen wou het na de 3de keer al nimeer opstarten met foutmelding:
In iTunes is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
en reinstall helpt ook nix dusja...
leer er mee werken :lol:

en gelijk zupperman zegt heb ik ook geen nood aan muziek te gaan converteren in het itunes formaat, waardoor de andere spelers die muziek dan weer nimeer herkennen.

NielsParedis

Legacy Member
mcR zei:
kopen, ja of neen? overtuig mij!

prijs in creative shop is 172€

Kopen als je enkel vergelijkt met ipod.Indien je met andere spelers vergelijkt gelijk iriver,cowon,mpio dan raad ik de creative zen af.Maar de creative vind ik dat boven de ipod staat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan