DéWé
Legacy Member
PapaGanz zei:Amai, valt dat allemaal uit bij u ofwa![]()
bij u ook
, of dacht ge da ge over 50 jaar nog steeds hetzelfde hebt? 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PapaGanz zei:Amai, valt dat allemaal uit bij u ofwa![]()
, of dacht ge da ge over 50 jaar nog steeds hetzelfde hebt? 
PapaGanz zei:Amai, valt dat allemaal uit bij u ofwa![]()
Phil zei:stofzuigt eens niet voor een week op een kamer waar ge altijd zit,
en veeg dan alle haar eens bij elkaar...
ge zult zien hoeveel haar er uitvalt...

Dirty_Col zei:Tenzij ge 50 en kalend zijt, zal het wel niet zo erg zijn![]()

maar twas toch maar voor op't school rond te lopen 
metaphore zei:als da waar was zou men okselhaar tot aan men schaamhaar komen, en men schaamhaar tot aan men tenen...
ElBramo zei:Mijn nonkel was 20 en kalend :| Genetisch bepaald zeker?Help!

sneax zei:volgens mij ligt dat aan slijtage, en uitval wegens wrijving
haar dan geen wrijving ondervindt (hoofd, baard) blijft groeien terwijl haar dat wél sterk wrijving ondervind (beenhaar, oksels, schaam, borst whatever, der hangen altijd kleren over) dat slijt gewoon af aan de uiteinden, het wordt zo lang tot op het punt dat de slijtage evenveel is als de snelheid dat uw lichaam haar 'maakt'
mijn hond staat ook vol haar maar op de plekken waar er veel wrijving is (vanbinnen zijn billen en zijn oksels) staat er vééééél minder, omdat da uitvalt en afslijt vanvoor het eruit kan komen wegens de wrijving van te bewegen
zelfde met zijn nagels, onze nagels kunnen we laten groeien en worden mega lang terwijl een hond zijn nagels over de vloer schuurt alsem wandelt en dus niet genkipt moet worden tenzij ge nen appartementhond hebt en een appartement vol tapijt
ik kan volledig verkeerd zijn natuurlijk, ik denk da maar
)Thales zei:heeft overmatig gebruik van gel daar ook nix mee t emaken
acid_bug zei:Bullshit volgens mij, ze zeiden vroeger ook dat petjes slecht waren voor u haar maar dat is dan bewezen dat het niet zo was, hetzelfde met dit, "denk ik"
Exorikos zei:n/o, maar meer mesjes is echt niet de oplossing voor beter scheren. Ik scheer me perfect met mijn Bic met 2 mesjes.![]()
SeppaR zei:Ik gebruik ook die wilkinson quattro.
Maar heeft iemand als eens bekeken wat die dingen kosten? Voor 8 meskes betaalt ge al snel +/- 20 euro. Is dat zo duur in productie of wat is da toch?

OefTha_nOn zei:of ge al dan niet vroeg kaal wordt zou doorgegeven worden via de moeder
dus als het de broer is van uw mama, moogt ge beginnen paniekeren![]()
You made my day
Mijn grootvader (langs moeders kant) is 86 ofzo en heeft nog redelijk wat haar op zijn kopke staan. En hij heeft zelfs nog minstens de helft van zijn gebit intact. Zou dat ook erfelijk zijn? 
Thales zei:heeft overmatig gebruik van gel daar ook nix mee t emaken