Musk
Legacy Member
Tomski zei:Nen bril gelijk Alex Agnew?![]()
Ja! Valt toch enorm op.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tomski zei:Nen bril gelijk Alex Agnew?![]()
Op 6 november werd een pakketje dat ik hier op 9lives gekocht had op de post gedaan. Op 12 november lag het in het postkantoor.Deckard zei:Zijn er mensen bij wie de pakjes met Bpost al terug bezorgd worden van voor de staking? Iets onderweg sinds 7 november. Tracking geeft nog altijd 'klaarmaken door afzender'.
Scifo zei:Sinds kort zit ik met Chrome spam op mijn gsm. Vorig weekend tijdens een non legale stream op popups zitten klikken. (popups proberen wegklikken is niet simpel oO)
Iemand een idee hoe ik dat gefixt krijg?
Scifo zei:Idd continu popups van chrome. Heel vervelend.
Scifo zei:Idd continu popups van chrome. Heel vervelend.
Musk zei:heb dat ook eens gehad. Heb toen die melding ingehouden (android) tot ik kon kiezen: meldingen van deze website blokkeren.
Toen was het voor mij opgelost.
lol thx. T'leven kan simpel zijn. Beide opties zijn goedTonerider zei:rechtsboven op de drie puntjes, dan in het menu 'instellingen', dan 'site-instellingen' en kijk dan even of 'pop-ups en omleidingen' geblokkeerd staat en er vlak onder 'advertenties': geblokkeerd voor bepaalde sites.
Misschien ook onder 'instellingen' => 'privacy' je browsegegevens wissen

KBE zei:iemand die dit gebruikt ? ( foto is gewoon ter illustratie )
https://static.collishop.be/wcsstore/ColruytB2CCAS/JPG/JPG/646x1000/std.lang.all/67/85/asset-616785.jpg[iMG]
Had graag geweten dat dit nuttig is, omdat we ene willen aanschaffen voor in de kamer. En veronderstel dat hij wel nog tijdje warmte afgeeft nadat we hem afleggen ?
Als er mensen zijn die dit gebruiken, had graag eens de meningen geweten.
Moet ik ook speciaal kijken naar iets op, ik weet wel de grote van de kamer natuurlijk.[/QUOTE]
Zal wel goed werken. Die olie zal wel lang warm blijven, na dat je die hebt uitgezet.
Wij hebben recent een DE'LONGHI Convector Slim Style HX65L22 convector verwarming gekocht bij Krefel en dat werkt ook heel goed. Was wel een duurder model omdat ik geen witte wilde.
Deze staat in de veranda/game-room, omdat daar geen verwarming aanwezig is en de stief-dochter daar regelmatig zit omdat de PS4 daar staat.
Ascari zei:Zal wel goed werken. Die olie zal wel lang warm blijven, na dat je die hebt uitgezet.
Wij hebben recent een DE'LONGHI Convector Slim Style HX65L22 convector verwarming gekocht bij Krefel en dat werkt ook heel goed. Was wel een duurder model omdat ik geen witte wilde.
Deze staat in de veranda/game-room, omdat daar geen verwarming aanwezig is en de stief-dochter daar regelmatig zit omdat de PS4 daar staat.
KBE zei:Aight merci, uwe kost iets van 170 euro ? Val wel mee als hij goed warmt en zuinig is. Zo olieradiator verbruikt max 1500W en min 700W.
Is gewoon voor lichtjes te verwarmen ( graad of 17 in de kamer ) warmer moet het niet zijn daar.
--- zei:vraagje. op bezoek bij mijn ouders die nog nooit van energie leverancier zijn veranderd.
via aanbieders.be kom ik als goedkoopste op lampiris met vast tarief top 1060 per jaar electriciteit en gas samen.
exact dezelfde berekening op de lampiris website zelf komt echter op 1200. en dat scheelt niets met wat ze nu bij eneco, waar ze al decennia lang (onder de namen enie en nuon ook nog eerder) bij zijn.
wat moet ik hier nu van denken? het verschil tussen aanbieders en de websites zelf is wel vervelend.. je hebt daardoor geen houvast qua berekening

Musk zei:€1200 voor uw schouw opnieuw te laten tuberen, da's precies veel?![]()

--- zei:vraagje. op bezoek bij mijn ouders die nog nooit van energie leverancier zijn veranderd.
via aanbieders.be kom ik als goedkoopste op lampiris met vast tarief top 1060 per jaar electriciteit en gas samen.
exact dezelfde berekening op de lampiris website zelf komt echter op 1200. en dat scheelt niets met wat ze nu bij eneco, waar ze al decennia lang (onder de namen enie en nuon ook nog eerder) bij zijn.
wat moet ik hier nu van denken? het verschil tussen aanbieders en de websites zelf is wel vervelend.. je hebt daardoor geen houvast qua berekening