Archief - De kleine vraagjes topic - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KBE

Legacy Member
Dankje voor de antwoorden, ik kan wel verstaan dat we in de atelier moeten komen voor de opvolging. Maar voor effectief zelf te moeten lassen dat deed me wenkbrauwen toch wel fronsen.
Goed voor te weten, bedrijf zal nog lang mogen zoeken achter een tekenaar blijkbaar.

Roro

Legacy Member
hallo,

mijn zoontje moet voor school een 'chindogu' verzinnen, ik had er nog nooit van gehoord, maar dit blijkt een compleet belachelijke uitvinding te zijn.
Bijvb. een bril met ruitenwissers, gevuld ondergoed, een hoed met een wc rol erin, enz....

Eigenlijk moet hij met iets komen wat nog niét bestaat, maar ik heb zelf al de gekste dingen ingetypt op google, en die blijken zowaar gewoon te bestaan :lol:

Wie heeft er een topidee ?

Alvast merci

_ns_

Legacy Member
Wegen ze op de meeste luchthavens/bij de meeste maatschappijen sowieso uw handbagage?

Loser

Legacy Member
_ns_ zei:
Wegen ze op de meeste luchthavens/bij de meeste maatschappijen sowieso uw handbagage?

Nee, meestal niet. Ik heb het zelfs nog nooit gehad. Wel een keertje in zo'n mandje moeten zetten om te zien of het past.
Dus geldt de regel: Heffen, en kijken alsof het niks weegt. Kreunen en steunen kun je achteraf ;)

WellWell

Legacy Member
Roro zei:
hallo,

mijn zoontje moet voor school een 'chindogu' verzinnen, ik had er nog nooit van gehoord, maar dit blijkt een compleet belachelijke uitvinding te zijn.
Bijvb. een bril met ruitenwissers, gevuld ondergoed, een hoed met een wc rol erin, enz....

Eigenlijk moet hij met iets komen wat nog niét bestaat, maar ik heb zelf al de gekste dingen ingetypt op google, en die blijken zowaar gewoon te bestaan :lol:

Wie heeft er een topidee ?

Alvast merci

Een handschoen met gsmhouder (zodat hij niet uit uw handen kan vallen)

Muscleduck

Legacy Member
Roro zei:
hallo,

mijn zoontje moet voor school een 'chindogu' verzinnen, ik had er nog nooit van gehoord, maar dit blijkt een compleet belachelijke uitvinding te zijn.
Bijvb. een bril met ruitenwissers, gevuld ondergoed, een hoed met een wc rol erin, enz....

Eigenlijk moet hij met iets komen wat nog niét bestaat, maar ik heb zelf al de gekste dingen ingetypt op google, en die blijken zowaar gewoon te bestaan :lol:

Wie heeft er een topidee ?

Alvast merci

Kinderen hebben een veel ruimere fantasie, uw zoontje gaat daar beter in zijn. Maar toch: een smartphonehouder die aan de WC bril klikt met een zwanenhals die tussen je benen zit.

Anoniem13

Legacy Member
Dus zijn zoontje moet een idee bedenken en hij vraagt het aan 9lives. Het is inderdaad een puik idee om al van jongsaf aan je kinderen te leren dat ze nergens moeten voor werken en het gewoon aan een autoriteitsfiguur kunnen vragen.

KBE

Legacy Member
paradijsappel zei:
Dus zijn zoontje moet een idee bedenken en hij vraagt het aan 9lives. Het is inderdaad een puik idee om al van jongsaf aan je kinderen te leren dat ze nergens moeten voor werken en het gewoon aan een autoriteitsfiguur kunnen vragen.


Da hebben wij hier niet op 9lives ze. Sarcasme e gasten voor er weer op hun paard zitten.

Roro

Legacy Member
Het was niet mijn bedoeling een discussie te ontketenen , maar mijn zoontje moet écht wel al zijn schoolwerk zelf doen , ik vond dit gewoon een hele moeilijke , waar we gisteren
samen op hadden zitten broeden, hij had dus wel degelijk leuke dingen bedacht, maar toen ik die opzocht bleken die al te bestaan, hoe kan dat kind dat nu weten.

Jammer om direct zo aangevallen te worden met van die zure reacties , mijn intentie was puur een luchtige vraag stellen waar dit forum toch voor dient, dacht ik

Bedankt aan de eerste 2 reacties, ik vond die wel tof

KBE

Legacy Member
Roro zei:
Het was niet mijn bedoeling een discussie te ontketenen , maar mijn zoontje moet écht wel al zijn schoolwerk zelf doen , ik vond dit gewoon een hele moeilijke , waar we gisteren
samen op hadden zitten broeden, hij had dus wel degelijk leuke dingen bedacht, maar toen ik die opzocht bleken die al te bestaan, hoe kan dat kind dat nu weten.

Jammer om direct zo aangevallen te worden met van die zure reacties , mijn intentie was puur een luchtige vraag stellen waar dit forum toch voor dient, dacht ik

Bedankt aan de eerste 2 reacties, ik vond die wel tof

Als je dan toch een idee wil, ik zit er al jaren mee in men hoofd maar denk zelf dat het gewoon niet te maken is.
Een deken die in de winter warmte afgeeft en in de zomer koude.
Dus als de temp 8 graden is, ga het deken warmer worden en in de zomer gaat het deken kouder worden.

Gek genoeg mijn idee ?

kay-gell

Legacy Member
Kent er iemand iemand een niet-officiële garage die aan skodas werkt regio Limburg.

Deckard

Legacy Member
Zijn er mensen bij wie de pakjes met Bpost al terug bezorgd worden van voor de staking? Iets onderweg sinds 7 november. Tracking geeft nog altijd 'klaarmaken door afzender'.

Ascari

Legacy Member
KBE zei:
Ja zo iets ongeveer, maar maar ik wil het zonder stroom doen.
Dus vandaar dat mijn idee gewoon nooit zal lukken in de werkelijkheid.

Ahzo, dat lijkt mij inderdaad moeilijk haalbaar.

Noscoped420

Legacy Member
KBE zei:
Tellen uienringen daar ook bij ?
Of kaasbolletjes ?

Kan je allemaal vindend in albert hein.

En oven balletjes van Mora gevuld met risotto/mozzarella.
En mini loempia's zonder kip.

Muscleduck

Legacy Member
Deckard zei:
Zijn er mensen bij wie de pakjes met Bpost al terug bezorgd worden van voor de staking? Iets onderweg sinds 7 november. Tracking geeft nog altijd 'klaarmaken door afzender'.

Pakjes weet ik niet, maar als het een indicatie is: Ik heb gisteren een brief gekregen die vorige week dinsdag afgestempeld was.

Musk

Legacy Member
Ik wil hier zeker geen politieke discussie ontketenen en het is een beetje een rare vraag, maar waarom hebben vaak linksgezinde mensen zo een typische zwarte bril? Zo eentje gelijk Stijn Meuris ofzo.

Dat valt toch enorm hard op en ik vraag mij oprecht af waarom dat type mensen specifiek voor dat type bril kiest? :unsure:

Tomski

Legacy Member
Musk zei:
Ik wil hier zeker geen politieke discussie ontketenen en het is een beetje een rare vraag, maar waarom hebben vaak linksgezinde mensen zo een typische zwarte bril? Zo eentje gelijk Stijn Meuris ofzo.

Dat valt toch enorm hard op en ik vraag mij oprecht af waarom dat type mensen specifiek voor dat type bril kiest? :unsure:
Nen bril gelijk Alex Agnew?
emoji14.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan