Flipkikker
Legacy Member
Natuurrampen moete niet mee inzitten 
Wat zou er nu mogelijk kunnen gebeuren in Europa? =/
Afrika wordt sowieso eerst en hardst getroffen door de natuur => oprukken van de woestijnen is al decennia lang bezig, en dit zal zeker niet minderen...
De westerse landen zullen vooral door schaarste, en bijgevolg geldproblemen tot orde geroepen worden. Terecht eigenlijk, hoewel ik stiekem hoop dat die problemen nog even uitblijven,
kzou graag nog aan werk geraken als ik afgestudeerd ben.

Wat zou er nu mogelijk kunnen gebeuren in Europa? =/
Afrika wordt sowieso eerst en hardst getroffen door de natuur => oprukken van de woestijnen is al decennia lang bezig, en dit zal zeker niet minderen...
De westerse landen zullen vooral door schaarste, en bijgevolg geldproblemen tot orde geroepen worden. Terecht eigenlijk, hoewel ik stiekem hoop dat die problemen nog even uitblijven,
kzou graag nog aan werk geraken als ik afgestudeerd ben.



