Eoz
Legacy Member
Ik meen ergens eens gelezen te hebben dat als iedereen zoals in West-Europa zou consumeren, er 10 wereldbollen nodig zouden zijn om de globale bevolking te "dienen". Ik weet wel niet meer waar ik dit vandaan haal.Darks zei:Ik zou dus vooral de échte verspilling hard aanpakken, niet de gewone man.

ad: dan zijn we schoon gesjost