Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tibokio

Legacy Member
Macdude zei:
Ik heb Vista en hier is da ook. Da ligt volgens mij niet aan Chrome maar aan u voorkeurinstellingen.

Als ge eens kijkt bij configuratiescherm > vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen > persoonlijke instellingen > kleur en vormgeving van vensters, dan staat er bij mij doorzichtigheid inschakelen aangevinkt en bij u waarschijnlijk ook.

glashelder zei:
Chrome en hier bovenaan rechts van m'n tabs gewoon een blauw balkje. Die doorzichtigheid zal niet ingeschakeld staan.



Ik vind het niet :unsure: 't Is wel in 't Engels bij mij.

Control panel > Appearance and Personalization > Personalization en dan vind ik vanalles zoals change background, change colour scheme, adjust screen resolution, change screen saver en change theme.

Hmm, wel het ding is, het balkje staat niet bovenaan rechts van m'n tabs, maar effectief bóven m'n tabs, zo boven het kruisje en minimaliseren-dinges.


Dastardly zei:
hebt ge al gemaximaliseerd? misschien een stomme vraag, maar ik meen mij te herinneren dat het bij mij standaard ook net niet fullscreen was, maar gewoon vanboven nog wat spatie had.

anders moet je is een screenshot nemen.

Hmmm.. Ik zit nu op m'n pc maar 'k zal straks eens m'n laptop opzetten om een screenshot te nemen. Ik heb wel al veel zitten maximaliseren en weer verkleinen om te zien of dat balkje wegging, maar het bleef er gewoon :p

Misschien iets aan m'n instellingen?

Morrissey

Legacy Member
ns boy zei:
Vandaag toevallig bekeken. Ik vond hem uiteindelijk zeker niet slecht. Als ge adventureland goed vond, zal deze u ook bekoren :).

Ik vond Adventureland zeker een goede film, zeker de soundtrack. Morgenavond ofzo eens opsmijten :)

_ns_

Legacy Member
Hebben ze in Gosport (soort intersport) gewichtjes? Ik neem aan van wel, ma bon :).

Th1x4nG

Legacy Member
Denk het wel, gaat ge uw tonus aanspijzen in deze lange zomermaanden bij gebrek aan herexamens? :D

_ns_

Legacy Member
Ja, ik ga met een halterke van 2 kilo mijn armspieren uit de pan laten rijzen :evil:!


Dient dus voor 'revalidatie' van m'n schouder :p.

Tibokio

Legacy Member
Tibokio zei:
Hmm, wel het ding is, het balkje staat niet bovenaan rechts van m'n tabs, maar effectief bóven m'n tabs, zo boven het kruisje en minimaliseren-dinges.

http://i51.tinypic.com/1z14um8.jpg Voila, de blauwe balk helemaal bovenaan :p

Als m'n laptop pas op staat, neemt de browser wel het volledige scherm in en is er geen balk. Maar als ik dan eens minimaliseer ofzo, dan is die balk er weer.

Update: alles was oké. Dan sluit ik messenger en verkleint de browser voor mijn ogen omdat dat blauwe balkje weer opeens verschijnt :wtf:

Karre

Legacy Member
Kent er iemand een Franse site waar vaak columns verschijnen over alles en nog wat?

Michster

Legacy Member
ns boy zei:
Hebben ze in Gosport (soort intersport) gewichtjes? Ik neem aan van wel, ma bon :).

Jep, wel oppassen welke ge koopt. Ge hebt er die op een bar worden gedraaid met een schroefdop, maar er zijn ook die met een soort ringspeld worden vastgemaakt. In mijn ervaring gaan de schroefdoppen altijd sneller slijten en dat is tamelijk irritant.

Michster

Legacy Member
ns boy zei:
Ben er net omgeweest, 12 euro voor 2 van 2 kilo, in het roos wel :unsure:.

U srs? :p

Ik betaalde voor mijn gewichten(ringen) toch beduidend minder voor meer massa.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan