Tibokio
Legacy Member
Macdude zei:Ik heb Vista en hier is da ook. Da ligt volgens mij niet aan Chrome maar aan u voorkeurinstellingen.
Als ge eens kijkt bij configuratiescherm > vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen > persoonlijke instellingen > kleur en vormgeving van vensters, dan staat er bij mij doorzichtigheid inschakelen aangevinkt en bij u waarschijnlijk ook.
glashelder zei:Chrome en hier bovenaan rechts van m'n tabs gewoon een blauw balkje. Die doorzichtigheid zal niet ingeschakeld staan.
Ik vind het niet't Is wel in 't Engels bij mij.
Control panel > Appearance and Personalization > Personalization en dan vind ik vanalles zoals change background, change colour scheme, adjust screen resolution, change screen saver en change theme.
Hmm, wel het ding is, het balkje staat niet bovenaan rechts van m'n tabs, maar effectief bóven m'n tabs, zo boven het kruisje en minimaliseren-dinges.
Dastardly zei:hebt ge al gemaximaliseerd? misschien een stomme vraag, maar ik meen mij te herinneren dat het bij mij standaard ook net niet fullscreen was, maar gewoon vanboven nog wat spatie had.
anders moet je is een screenshot nemen.
Hmmm.. Ik zit nu op m'n pc maar 'k zal straks eens m'n laptop opzetten om een screenshot te nemen. Ik heb wel al veel zitten maximaliseren en weer verkleinen om te zien of dat balkje wegging, maar het bleef er gewoon

Misschien iets aan m'n instellingen?
't Is wel in 't Engels bij mij.
.

!

