Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kingfisher

Legacy Member
Michster zei:
Sites die betrouwbaardere voorspellingen geven dan meteo.be en buienradar?

Buienradar geeft geen voorspelling, enkel waarnemingen. Ik gebruik windguru en wetterzentrale, maar een beetje voorkennis is wel vereist, omdat je daar zelf de data moet interpreteren.

Huxley

Legacy Member
Fireflies zei:
Waarom zijn al mijn bladwijzers weg bij Chrome? :unsure: Als ik een nieuw tabblad open zijn ze er nog, maar als ik op een website surf gaan ze weg.

Rechtermuisklik -> always show bookmarks

Morrissey

Legacy Member
Danke! Iemand goede tips qua comedyfilms? Heb zin om nog is te lachen, mag genre de eerste American Pies zijn.

Boterkoek

Legacy Member
Fireflies zei:
Danke! Iemand goede tips qua comedyfilms? Heb zin om nog is te lachen, mag genre de eerste American Pies zijn.

Meet the fuckers
How High
Norbit
..

Th1x4nG

Legacy Member
Fireflies zei:
Danke! Iemand goede tips qua comedyfilms? Heb zin om nog is te lachen, mag genre de eerste American Pies zijn.

I Love You Beth Cooper
Miss March
Pineapple Express
Superbad
Hot Tub Time Machine
The Hangover

Ik noem maar wat, kans zit er dik in dat ge een deel al gezien hebt. :p

Morrissey

Legacy Member
Alles dat hier staat al gezien :sad:. Zombieland dan maar eens checken.

Bonaventura

Legacy Member
Jup, op MTV :)

Paar films waar dope bij betrokken is :p

Dude, where's my car?
Half Baked
Super Troopers

Paar goede films om is mee te lachen :p

Grown Ups
Eurotrip

eXtreme

Legacy Member
Sluit die abdij in leuven (bij Sportoase/FOD daar)? Kwestie van daar door te lopen? Die twee poorten dus

Michster

Legacy Member
Fireflies zei:
Danke! Iemand goede tips qua comedyfilms? Heb zin om nog is te lachen, mag genre de eerste American Pies zijn.

-Zoolander
-Dodgeball
-Tropic thunder

(Ja, Ben Stiller heeft goede films.:p)

edit: Bijna "Team America" vergeten. En toen ik "Conan the barbarian" voor het eerst zag, moest ik toch ook ferm lachen af en toe.^^

Morrissey

Legacy Member
Het is goed jongens, heb enkele films van de lijstjes opgezocht, bedankt!

Anoniem06

Legacy Member
Waarom moet ik altijd eerst op de afbeeldinglink klikken in Chrome op dit forum? Als ik dan dezelfde pagina open doe met Firefox zie ik dat wel meteen.. :(

Rizla+

Legacy Member
eXtreme zei:
Sluit die abdij in leuven (bij Sportoase/FOD daar)? Kwestie van daar door te lopen? Die twee poorten dus

Normaal gezien niet, maar af en toe wel. Maar als je voor die abdij staat, is er links van je een brug, daaronder en direct rechts is een smalle straat die heel fel bergop gaat. Die kan je ook nemen, als je aan het einde van de bergop bent kun je via een klein brugje naar rechts en kom je ook uit aan de achterkant van de abdij :).

Alteration

Legacy Member
Eens anders vragen:

Is hier iemand die zijn haar zelf scheert met een tondeuse (en dus NIET kaal).
'k Zou het graag goed kort hebben, kapper in verlof en het zou me ook veel geld uitsparen
om het om de 2-3 weken gewoon zelf te kunnen doen.

Zoja, doe je het zelf, welke tondeuse kan je me aanraden ?

ironhorn

Legacy Member
Fireflies zei:
Danke! Iemand goede tips qua comedyfilms? Heb zin om nog is te lachen, mag genre de eerste American Pies zijn.

denk ook eens aan de klassieke college-movies:
- animal house
- revenge of the nerds (1 en 2)
- porky's (alle 3)

Boterkoek

Legacy Member
Fireflies zei:
Alles dat hier staat al gezien :sad:. Zombieland dan maar eens checken.



Vind ik persoon een hele slechte film, en heb zelfs geen een keer gesmiled.

_ns_

Legacy Member
Fireflies zei:
Alles dat hier staat al gezien :sad:. Zombieland dan maar eens checken.

Vandaag toevallig bekeken. Ik vond hem uiteindelijk zeker niet slecht. Als ge adventureland goed vond, zal deze u ook bekoren :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan