Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maxwell Sanchez zei:Waarom kan ik overal posten behalve in het sport forum ? Voordien nooit last van gehad..
Meitzl zei:te lelijk
Maxwell Sanchez zei:Waarom kan ik overal posten behalve in het sport forum ? Voordien nooit last van gehad..
Li1quid zei:De antwerpse metro, is dat de lijn?

Li1quid zei:De antwerpse metro, is dat de lijn?
GGerre zei:overpoort te gent, is da open vanavond? of zijn de meerdere cafe's daar gesloten dezer dagen?
Tibokio zei:Hmm, ik speel Oblivion op m'n laptop via Steam. Als ik dan op mijn desktop wil spelen, zijn m'n saves daar dan beschikbaar?
Michster zei:Die staan normaal gezien bij mijn documenten/mijn games/oblivion/saves.
Gewoon kopiëren?
Edit: wel oppassen dat uw desktop dezelfde patch/mods/expansions draait. Kan anders misschien zijn dat ge problemen krijgt met het laden van uw saves.
Tibokio zei:Bedankt!
Mjah, heb zoiets nog nooit voorheen gedaan, zo afwisselen tussen 2 toestellen. Dus, kopiëren via USB-stick ofzo?