Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ryoudragon

Legacy Member
dit maakt ook meteen een nieuwe vraag: hoe zet ik iemand op mijn ignorelist? ^^

_ns_

Legacy Member
Gebruikersinstellingen en dan contacten en vrienden, daar kan je je negeerlijst wijzigen.


Hehe :cool:

glashelder

Legacy Member
ryoudragon zei:
ik denk niet dat wij nog vriendinnetjes kunnen blijven :(

Dat geeft niet, ik heb lastige mensen op MSN dus ik zit daar toch nooit online. Dus ik doe mijn UNO-dingetje, doe jij je patience-dingetje. :)

Kiiilerke

Legacy Member
de goede oude jippie tijd waar het volzat met geile ventjes :sop:

die spelletjes waren wel tof:drool:

pinoken

Legacy Member
Alteration zei:
Kunt ge uw eigen hoofdhaar deftig afdoen met een tondeuse ?

Als'k die film met die vrouwelijke soldaat moet geloven, wel...

Jua, maar iemand anders kan dat natuurlijk altijd beter omdat die daar een beter zicht op heeft.

LenniWI

Legacy Member
Alteration zei:
Kunt ge uw eigen hoofdhaar deftig afdoen met een tondeuse ?

Als'k die film met die vrouwelijke soldaat moet geloven, wel...

Na ne keer of 3 gaat da bijna vanzelf, vroeger veel gedaan gehad.
Zeker zorgen dat ge tegen de haargroeirichting in gaat (het haar bovenopvan u voorhoofd naar achter en het haar aan de zijkanten/achterkanten van onder naar boven... Eventueel het onderste deel van de achterkant van u hoofd nadien nog eens van boven naar onder doen voor de zekerheid :p )
Het makkelijkste is gewoon op een stoel gaan zitten, uw ellebogen op uw knieën zetten, vooroverbuigen en scheren maar zonder spiegel en puur op gevoel.
Nadien eventueel checken in een spiegel of iemand vragen om eens te kijken :p

JohnnyricoMC

Legacy Member
Eerst met een tondeuse trimmen en vervolgens met een giletteke egaal scheren ;)

Kingfisher

Legacy Member
bloodoo zei:
Weet er iemand waar ik kaders kan vinden in alle maten/materialen/kleuren ? regio gent ongeveer.
(geen ikea of de plaatselijke fotograaf :p)

cheerz

Schleiper, nabij de Veldstraat. niet goedkoop, maatwerk

Kingfisher

Legacy Member
Bosvos zei:
Ik zoek de naam van een soort rugzak. Zo van die langwerpige tassen gelijk in't leger denk ik. De vorm komt wat overeen met hetgeen waar ge ne slaapzak insteekt :p

Kitbag

sparks

Legacy Member
Muismat zei:
Onnozel vraagje: ik heb dat nooit via iTunes gedaan omdat ik dacht als ge illegale muziek hebt ze het dan zo kunnen traceren als ge albumcovers zoekt voor die liedjes. Of ben ik fout?

Geen idee of ze het kunnen traceren, ze zouden er ook niets mee zijn hé.
+ hoe gaan ze dat dan doen als ge er bands/nummers in hebt die niet op itunes staan, kunnen ze toch niet vergelijken dan.

Carrion

Legacy Member
Muismat zei:
Onnozel vraagje: ik heb dat nooit via iTunes gedaan omdat ik dacht als ge illegale muziek hebt ze het dan zo kunnen traceren als ge albumcovers zoekt voor die liedjes. Of ben ik fout?

Ja ge zijt fout.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Nah, gewoon de ID3-info zelf invullen en zelf ne albumcover zoeken op 't internet. Ik heb hier ook CD's die niet in de iTunes-catalogus staan. Trackinfo haalt iTunes dan uit de Gracenote-databank, maar albumcovers moet ik toch zelf toevoegen. Bij elders gedownloade muziek moet ge gewoon zien dat de ID3-informatie zo volledig mogelijk is.

eXtreme

Legacy Member
Liar Liar ('97), toch?

Daar zegt 'm "ow, come oooon", omdat 'm ni kan liegen in die rechtbank.. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan