Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
Ze mag ferm van geluk spreken inderdaad.:oink: Ik had omlangs een kameraad die een houten krat met daarin dikke ramen op zijn rug gedeeltelijk had gekregen...minstens 1 ton gewicht. Hij mag van geluk spreken dat het bij 2 maanden revalidatie zal blijven.

Lospeed

Legacy Member
ns boy zei:
Ge moet u aanmelden, check de sticky in het sportgedeelte

oh, thnx, waarom wordt dat niet eens duidelijk gemeld ofzo...
ik dacht al dat ik in dat gedeelte gebanned was ofzo :p

Mikail

Legacy Member
Ik wacht op mijn nieuw LCD scherm:

04-08-2011 03:50:40 BE Pakket is onderweg
04-08-2011 03:39:27 BE Pakket wordt behandeld
04-08-2011 03:39:21 BE Pakket is aanvaard
03-08-2011 20:49:38 Pakket is aangekondigd / bpost heeft de informatie ontvangen

't Is via bpost, enig idee iemand of dat vandaag nog wordt geleverd?

n9ne

Legacy Member
wie kan er mij nog een tof spel aanraden? Heb totaal niet gevolgd welke er zijn uitgekomen en ben te lui om duizend titels af te gaan. In het genre van mafia 1/2, de assassin's creed spellen,... Games met een verhaal dus :p

Karre

Legacy Member
n9ne zei:
wie kan er mij nog een tof spel aanraden? Heb totaal niet gevolgd welke er zijn uitgekomen en ben te lui om duizend titels af te gaan. In het genre van mafia 1/2, de assassin's creed spellen,... Games met een verhaal dus :p

Welk platform? Indien Playstation 3 is Heavy Rain een enorm goed spel op vlak van verhaal.

n9ne

Legacy Member
pc :unsure: vergeten bijzetten, sorry :p cod: mw vond ik ook nog goed (of is er daar al nen nieuwen van? Ik speel echt te weinig ;p )

edit: mogen ook oudere spellen zijn, tis nen laptop die het moe kunnen draaien ;)

demon326

Legacy Member
Iemand enig idee hoe ik die automatische resterende krediet sms van proximus kan uitzetten? :sop:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Mikail zei:
Ik wacht op mijn nieuw LCD scherm:

04-08-2011 03:50:40 BE Pakket is onderweg
04-08-2011 03:39:27 BE Pakket wordt behandeld
04-08-2011 03:39:21 BE Pakket is aanvaard
03-08-2011 20:49:38 Pakket is aangekondigd / bpost heeft de informatie ontvangen

't Is via bpost, enig idee iemand of dat vandaag nog wordt geleverd?

Da's hoogstwaarschijnlijk kilopost en wordt met de camionet geleverd. Dat zal normaal gezien vandaag wel geleverd worden.

sparks

Legacy Member
n9ne zei:
pc :unsure: vergeten bijzetten, sorry :p cod: mw vond ik ook nog goed (of is er daar al nen nieuwen van? Ik speel echt te weinig ;p )

edit: mogen ook oudere spellen zijn, tis nen laptop die het moe kunnen draaien ;)

Mass effect 1 en 2 al gespeeld?

eXtreme

Legacy Member
pinoken zei:
'k Heb haar gewoon gezegd:
"Amaai dan hebt ge toch veel chance gehad ze"

Dat kost het minste moeite en ze maakt zichzelf niet 'belachelijk' tegenover andere mensen waar ze het ook al tegen heeft gezegd. :)


Sowieso ni al te snugger zeker..? :p "Da was gelijk keeeiiiveeeeel!!!" :D

Bosvos

Legacy Member
Ik zoek de naam van een soort rugzak. Zo van die langwerpige tassen gelijk in't leger denk ik. De vorm komt wat overeen met hetgeen waar ge ne slaapzak insteekt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan