Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moustii

Legacy Member
Hoe kan ik aan een vals creditcard nr en cvc-code geraken die werken? Geen gestolen nummers fzo. Nummers waarmee ik een itunes account kan aanmaken zonder creditcard. Creditcard nummers kan ik vinden maar die cvc-codes niet :(

moustii

Legacy Member
moustii zei:
Hoe kan ik aan een vals creditcard nr en cvc-code geraken die werken? Geen gestolen nummers fzo. Nummers waarmee ik een itunes account kan aanmaken zonder creditcard. Creditcard nummers kan ik vinden maar die cvc-codes niet :(

probleem opgelost :) blijkbaar gaat het ook zonder creditcard

pinoken

Legacy Member
Kun je pakken hooi van 500 kilo kopen voor je paard.

Een 'vriendin' van me beweerd dat er een pak van 500 kilo op haar is gevallen maar ze heeft niks. :s

ChunWai.

Legacy Member
Er is een pak hooi van 500 kilo op haar gevallen?:p En ze heeft niks. Zal wel een klein beetje overdreven zijn.

josilirios

Legacy Member
Iemand die me kan helpen hiermee; Zou graag iets willen kopen via amazon/...
aangezien de dollar zo goedkoop staat, iemand met ervaring die weet hoe dit juist werkt en mij kan helpen ?
Mag ook via pm.
Alvast bedankt !

pinoken

Legacy Member
ChunWai. zei:
Er is een pak hooi van 500 kilo op haar gevallen?:p En ze heeft niks. Zal wel een klein beetje overdreven zijn.

Exactly my thought. 'k Zou eerder denken aan 100 kilo max en dan nog chance gehad.

bloodoo

Legacy Member
ryoudragon zei:
kringloopwinkel, srsly :3 ga je veel minder betalen en je krijgt dezelfde kwaliteit als in de winkel. (want zeg nu zelf, een kader, dat hang je op en daar kom je niet meer aan, dus echt schade of slijtage heb je amper bij die dingen)

Srsly :3
Kben eerder opzoek naar een specifiek type kader, redelijk dik maar met een zwarte rand.Met veel geluk vind ik dit in een kringloopwinkel maar dat zou toch moeten lukken...
Met een beetje stijlvol kader kan ik hetgene wat erin zit opwaarderen.

ryoudragon

Legacy Member
josilirios zei:
Iemand die me kan helpen hiermee; Zou graag iets willen kopen via amazon/...
aangezien de dollar zo goedkoop staat, iemand met ervaring die weet hoe dit juist werkt en mij kan helpen ?
Mag ook via pm.
Alvast bedankt !

ik weet enkel dat je een visakaart-achtig iets nodig hebt, waarbij je dus je kaartnr geeft en elke keer je iets besteld, trekken ze dat af van je rekening. Je moet elke keer verzendkosten betalen (oftewel geen indien speciale actie) die variëren van verkoper ("winkel") tot verkoper. Je kan Amazon zien als een groot virtueel winkelcentrum, waar verschillende winkels onder 1 dak hun goederen aanbieden :)
Alez, zo heb ik dat toch begrepen toen iemand mij dat uitlegde vorige keer... do correct me if I'm wrong ^^
Sommige elektronica kun je niet laten shippen naar België, iets met invoerwetten ofzo dacht ik. Maar ik heb er wel al es een skullcandy koptelefoon en een wii game (via een maat) gekocht, en dat was wel pakken goedkoper! (was ook es toen de pond zo laag stond, dat was dan uiteraard op amazon.co.uk) Dus ik kan het enkel maar toejuichen, want ik was heel tevreden met mijn koop.

tip: lees altijd HEEL GOED de BESCHRIJVING, want soms is het product niet altijd wat op het prentje staat (in heel weinig gevallen, maar toch) en dan moet dat verplicht in de beschrijving staan, dus lees het gewoon altijd na voor de zekerheid :)

Voor de rest zijn het daar zeker geen afzetters en de hele site op zich, inkopers incluis, heeft een hele goede reputatie. Verzending is meestal ook heel erg snel (max 2 weken na bestelling en het staat aan je deur) Toch in mijn ervaringen, maar dat was wel de Britse Amazon.

ryoudragon

Legacy Member
bloodoo zei:
Srsly :3
Kben eerder opzoek naar een specifiek type kader, redelijk dik maar met een zwarte rand.Met veel geluk vind ik dit in een kringloopwinkel maar dat zou toch moeten lukken...
Met een beetje stijlvol kader kan ik hetgene wat erin zit opwaarderen.

Dan vrees ik dat je toch al snel naar een gespecialiseerde winkel zult moeten stappen, zeker als je iets specifieks wil. Je kan nog altijd eens goedkopere alternatieven proberen zoals leenbakker, casa, blokker.... maar echt superduperkwaliteit ga je daar niet hebben, en wss ook niet net dat ene type dat jij zoekt. (tenzij je het herschilderd?)

Je kan ook es op tweedehandssites proberen hé, zoals ik al zei: je moet al effectief moeite gaan doen om een kader (zwaar) te gaan beschadigen ;) Dus ik zou zeker niet te schuw zijn van 2dehands kaders.

moustii

Legacy Member
pinoken zei:
Kun je pakken hooi van 500 kilo kopen voor je paard.

Een 'vriendin' van me beweerd dat er een pak van 500 kilo op haar is gevallen maar ze heeft niks. :s

500 kilo lijkt mij wel extreem veel voor hooi :naughty:

Muscleduck

Legacy Member
pinoken zei:
Kun je pakken hooi van 500 kilo kopen voor je paard.

Een 'vriendin' van me beweerd dat er een pak van 500 kilo op haar is gevallen maar ze heeft niks. :s

Volgens mij bedoelt ze zo een standaard baal, en ik heb eens opgezocht wat dat weegt: ruwweg 15-30 kg. Volgens mij weet die niet wat dat is 500kg. Ik ben op de rijles eens gevallen met een moto van de rijschool en die woog geen 200kg. Alleen mijn been zat er onder en ik kon al niet meer alleen recht. Mijn lesgever heeft die moto van mij moeten trekken. No way dat ze 500 kg op haar krijgt en daar niks aan over houdt.

Sheik Yerbouti

Legacy Member
Weet iemand wat 'regularisatie geneeskundige zorg' betekent?

Bonaventura

Legacy Member
ns boy zei:
Djeezes mannen, leert toch eens lezen.

Tis waarschijnlijk waar wa gy zegt, maar toch moeilijk om te geloven! Hoe ne groten blok moet da dan nie zijn? :o

Muscleduck zei:
Volgens mij bedoelt ze zo een standaard baal, en ik heb eens opgezocht wat dat weegt: ruwweg 15-30 kg. Volgens mij weet die niet wat dat is 500kg. Ik ben op de rijles eens gevallen met een moto van de rijschool en die woog geen 200kg. Alleen mijn been zat er onder en ik kon al niet meer alleen recht. Mijn lesgever heeft die moto van mij moeten trekken. No way dat ze 500 kg op haar krijgt en daar niks aan over houdt.

Bwaa, ge weet nooit, hangt van veel af hoe da ge der vanaf komt hé!

Ik zou gewoon is me die 'vriendin' praten en de vergelijking maken, ik denk da als ge ze bijvoorbeeld zegt da da een halve ton is (wa ze waarschijnlijk nie eens weet/beseft) da ze wel van gedacht verandert :p En vraag eens of da ze het héél precies wil uitlegge wa er gebeurd is enzoverder...

boogje

Legacy Member
bloodoo zei:
Weet er iemand waar ik kaders kan vinden in alle maten/materialen/kleuren ? regio gent ongeveer.
(geen ikea of de plaatselijke fotograaf :p)

cheerz

De Brico! ;) Iets van een 17 euro voor een 50 * 70 kader. Alle maten en kleuren zijn daar aanwezig voor zover ik dat nog weet.

Crashtestdummy

Legacy Member
Muscleduck zei:
Volgens mij bedoelt ze zo een standaard baal, en ik heb eens opgezocht wat dat weegt: ruwweg 15-30 kg. Volgens mij weet die niet wat dat is 500kg. Ik ben op de rijles eens gevallen met een moto van de rijschool en die woog geen 200kg. Alleen mijn been zat er onder en ik kon al niet meer alleen recht. Mijn lesgever heeft die moto van mij moeten trekken. No way dat ze 500 kg op haar krijgt en daar niks aan over houdt.

veel kan het alleszins nie zijn :p

pinoken

Legacy Member
HaNSoNn zei:
Tis waarschijnlijk waar wa gy zegt, maar toch moeilijk om te geloven! Hoe ne groten blok moet da dan nie zijn? :o



Bwaa, ge weet nooit, hangt van veel af hoe da ge der vanaf komt hé!

Ik zou gewoon is me die 'vriendin' praten en de vergelijking maken, ik denk da als ge ze bijvoorbeeld zegt da da een halve ton is (wa ze waarschijnlijk nie eens weet/beseft) da ze wel van gedacht verandert :p En vraag eens of da ze het héél precies wil uitlegge wa er gebeurd is enzoverder...

'k Heb haar gewoon gezegd:
"Amaai dan hebt ge toch veel chance gehad ze"

Dat kost het minste moeite en ze maakt zichzelf niet 'belachelijk' tegenover andere mensen waar ze het ook al tegen heeft gezegd. :)

Bonaventura

Legacy Member
pinoken zei:
'k Heb haar gewoon gezegd:
"Amaai dan hebt ge toch veel chance gehad ze"

Dat kost het minste moeite en ze maakt zichzelf niet 'belachelijk' tegenover andere mensen waar ze het ook al tegen heeft gezegd. :)

Ach zo, van die 'vriendin' leidde ik af dat dat eerder een vervelende kennis was of zo.

Anders had ik haar wel belachelijk gemaakt en gezegd: "Och gottekes, toch spijtig da diejen blok u nie deftig geraakt heeft!"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan