m1dnight
Legacy Member
Firefox begint mij echt teleur te stellen
Als die blijft openstaan voor enkele uren/dagen met facebook open blijkt dat zo vast te zitten als iets. Nu zijn mijn pageloads heel traag (dns is volgens bench tool de snelste), dus denk dat ik naar chrome ga overstappen. Nog mensen die er last van hebben?
Als die blijft openstaan voor enkele uren/dagen met facebook open blijkt dat zo vast te zitten als iets. Nu zijn mijn pageloads heel traag (dns is volgens bench tool de snelste), dus denk dat ik naar chrome ga overstappen. Nog mensen die er last van hebben?

)?
. + repperz
