Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m1dnight

Legacy Member
Firefox begint mij echt teleur te stellen :( Als die blijft openstaan voor enkele uren/dagen met facebook open blijkt dat zo vast te zitten als iets. Nu zijn mijn pageloads heel traag (dns is volgens bench tool de snelste), dus denk dat ik naar chrome ga overstappen. Nog mensen die er last van hebben?

pinoken

Legacy Member
m1dnight zei:
Firefox begint mij echt teleur te stellen :( Als die blijft openstaan voor enkele uren/dagen met facebook open blijkt dat zo vast te zitten als iets. Nu zijn mijn pageloads heel traag (dns is volgens bench tool de snelste), dus denk dat ik naar chrome ga overstappen. Nog mensen die er last van hebben?

Al bij nadgedacht dat uw Pc gewoon oververhit geraakt als je die dagen laat opstaan?

Piroh

Legacy Member
Kunde bij Sporting Telenet geen voetbalmatch apart kopen ipv een heel abbonement?

coldplayke

Legacy Member
Misschien dat iemand hier mij kan helpen: wij hebben veel wilde mussen in onze tuin, en de laatste tijd is er een vrouwtje dat er heel opvallend uitziet: ze heeft twee grote witte vlekken boven/rond haar ogen. Het ziet er echt raar uit, maar voor de rest is ze helemaal hetzelfde als de anderen. Weet iemand wat dit is?

MvP

Legacy Member
coldplayke zei:
Misschien dat iemand hier mij kan helpen: wij hebben veel wilde mussen in onze tuin, en de laatste tijd is er een vrouwtje dat er heel opvallend uitziet: ze heeft twee grote witte vlekken boven/rond haar ogen. Het ziet er echt raar uit, maar voor de rest is ze helemaal hetzelfde als de anderen. Weet iemand wat dit is?
Ge kunt die vogel misschien opeten, oh wait..

eXtreme

Legacy Member
Ze vragen mij op facebook als 'k bij education KUL pak of dat het "college" of "graduate school" is.

Voor zover mijn gegoogle zou 'k zeggen dat, als ge ne master hebt (master geschiedenis/...), het graduate is?



ps: vanboven sta "College/university:", is college dan hetgeen waar ge nen bachelor haalt en dan naar university gaat (voor zover ik van de films kan afleiden over het Amerikaans systeem.. :p)?

pps: universities hebben blijkbaar altijd "graduates" (masters/..), en colleges meestal niet. Dan blijft de vraag natuurlijk wat de KUL is.. :D
source: Fulbright Center, Amsterdam

bloodoo

Legacy Member
Weet er iemand waar ik kaders kan vinden in alle maten/materialen/kleuren ? regio gent ongeveer.
(geen ikea of de plaatselijke fotograaf :p)

cheerz

ryoudragon

Legacy Member
Piroh zei:
Kunde bij Sporting Telenet geen voetbalmatch apart kopen ipv een heel abbonement?

normaalgezien niet, maar ik ben geen 100% zeker.
Maar mijn pa heeft dat nog nooit gedaan alleszins dus t zal wel niet :unsure:


bloodoo zei:
Weet er iemand waar ik kaders kan vinden in alle maten/materialen/kleuren ? regio gent ongeveer.
(geen ikea of de plaatselijke fotograaf :p)

cheerz

kringloopwinkel, srsly :3 ga je veel minder betalen en je krijgt dezelfde kwaliteit als in de winkel. (want zeg nu zelf, een kader, dat hang je op en daar kom je niet meer aan, dus echt schade of slijtage heb je amper bij die dingen)

ShadesOfJae

Legacy Member
ryoudragon zei:
normaalgezien niet, maar ik ben geen 100% zeker.
Maar mijn pa heeft dat nog nooit gedaan alleszins dus t zal wel niet :unsure:

Nog nooit, lol, ze zijn één speeldag ver :p

ryoudragon

Legacy Member
LugeR zei:
Nog nooit, lol, ze zijn één speeldag ver :p

ja maar wij hebben al jaren telenet en mijn pa is een grote voetbalfan dus ik dacht als je dat echt per match kon kopen, had die dat allang es gedaan, of had ik hem dat voor zijn verjaardag gegeven ofzo :3

ShadesOfJae

Legacy Member
ryoudragon zei:
ja maar wij hebben al jaren telenet en mijn pa is een grote voetbalfan dus ik dacht als je dat echt per match kon kopen, had die dat allang es gedaan, of had ik hem dat voor zijn verjaardag gegeven ofzo :3

Maar de Belgische competitie is pas sinds dit jaar op Telenet te bekijken. ;) Als je over buitenlandse matchen spreekt, geen idee hoe het daar zit.

ryoudragon

Legacy Member
LugeR zei:
Maar de Belgische competitie is pas sinds dit jaar op via Telenet te bekijken. ;) Als je over buitenlandse matchen spreekt, geen idee hoe het daar zit.

aha ok XD bij deze trek ik mijn woorden terug :p
ik zou zeggen "bel naar de Telenet-klantendienst" maar daar liegen ze toch altijd :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan