Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matt. zei:Nog iemand in centraal-West-Vlaanderen (Torhout-Roeselare) een knal/beving gemerkt?Gans 't appartementsgebouw was hier aan't trillen en iemand die 15km verderop woont vraagt mij hier nu of ik ook die luide knal gehoord heb.
En op facebook ook een hoop mensen die iets gemerkt hebben.
![]()

ChunWai. zei:Normaal als je dan op toepassen klikt geeft hij een melding of je het wil publiceren of niet.
eXtreme zei:Een foto maken op facebook? En wa wilt da zeggen?
Als ge bedoelt posten, profielfoto aanpassen,... als ge da doet, dan naar uw profiel gaat en da regelke verwijdert, dan gaat ook niemand anders die regel (de melding/notificatie/..) meer zien


Vandalize_ zei:Iemand tips voor te camperen op z'on festivalweide. ( Nog nooooooit zo iets gedaan dusja een totale leek in dat )
Moet wat rekening houden met het wisselvallend weer dit weekend, dus ik verwacht zeker regen + modder op de campingweide, dus alle tips zijn zeker welkom.

Vandalize_ zei:Iemand tips voor te camperen op z'on festivalweide. ( Nog nooooooit zo iets gedaan dusja een totale leek in dat )
Moet wat rekening houden met het wisselvallend weer dit weekend, dus ik verwacht zeker regen + modder op de campingweide, dus alle tips zijn zeker welkom.
ik doe ook altij men schoene uit alsk dan in men tent kruip anders hangt die vanbinne vol me water en modder. Handig is ook een grote paraplu (vissersparaplu of zo) boven de ingang van uw tent zetten, of gewoon voor uw tent en daar onder gaan zitte, zo hoeft ge ni in uw tent te kruipe 

Vandalize_ zei:Iemand tips voor te camperen op z'on festivalweide. ( Nog nooooooit zo iets gedaan dusja een totale leek in dat )
Moet wat rekening houden met het wisselvallend weer dit weekend, dus ik verwacht zeker regen + modder op de campingweide, dus alle tips zijn zeker welkom.