Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rscaboy

Legacy Member
Karre zei:
Wat ik mij afvraag is waarom men vaak snelheidscontroles aankondigt. Men doet dat wellicht zodat chauffeurs rustiger zouden rijden maar dat is dan toch van korte termijn maar? Zou het niet beter zijn om gewoon niets aan te kondigen en men het snelheidsduivels gewoon laten voelen in de portemonnee zodat men dan al eens meer geneigd zullen zijn om te stoppen met te snel te rijden.

Daarvoor zijn er te weinig controles, als men iedere dag controles aankondigt creëert men de illusie dat er een realistische pakkans is.

wouter_dc

Legacy Member
Waarschijnlijk weet ik het antwoord al, maar waarom vullen ze alle chipszakken maar voor de helft met chips? Is da enkel en alleen om de mensen te laten geloven da ze veel zullen krijgen?
Iedereen weet toch dat daar zo weinig inzit? Maar elke keer ik zo'n pak opendoe ben ik teleurgesteld hoe weinig da daar echt inzit :(

Bosvos

Legacy Member
wouter_dc zei:
Waarschijnlijk weet ik het antwoord al, maar waarom vullen ze alle chipszakken maar voor de helft met chips? Is da enkel en alleen om de mensen te laten geloven da ze veel zullen krijgen?
Iedereen weet toch dat daar zo weinig inzit? Maar elke keer ik zo'n pak opendoe ben ik teleurgesteld hoe weinig da daar echt inzit :(

't Is geen echt antwoord, maar ik werk in het weekend in een supermarkt en het valt me na al die jaren wel op dat al die lucht in die zakken die chips precies wel beschermt.

Als ik dan zie hoeveel meer chips er in zakken van goedkopere merken zit tegenover de dure merken en de hoeveelheid "kapotte" chips erin zit bij beide soorten...

Ik zou dus zeggen dat dat een methode is om de chips zo goed mogelijk te beschermen in zo'n zak. ('t is maar een theorie :p)

Muscleduck

Legacy Member
Natuurlijk niet. 100.000 beats headphones, wat kost dat niet. Er zijn zo ook groepen over iPhone4, een FB trui,... Waarschijnlijk groepen van spammers die op emial adressen en andere gegevens azen.

stoomboot

Legacy Member
Muscleduck zei:
Natuurlijk niet. 100.000 beats headphones, wat kost dat niet. Er zijn zo ook groepen over iPhone4, een FB trui,... Waarschijnlijk groepen van spammers die op emial adressen en andere gegevens azen.

Euhm?
Het ging hier over chips :p

rscaboy

Legacy Member
Wel grappig(en verontrustend voor de mensheid) om te zien dat er iedere seconde fans bijkomen.

Muscleduck

Legacy Member
ha ik had niet gezien dat ik op een ouder vraagje aan het antwoorden was Stoomboot :)

Over die chips: op de zakken staat ook 'verpakt onder beschermende atmosfeer' of zoiets, dus die lucht zal de houdbaarheid ook helpen.

NovaHova

Legacy Member
Zal even men eigen initiatief opstarten, first million to sign up gets a bugatti veyron. Goed ofniet?

Muscleduck

Legacy Member
Groep maken, script maken om de mensen hun gegevens in een database te zetten, dan een script maken dat porn subscriptions maakt adhv die gegevens? :)

Lilspanyol

Legacy Member
Als bepaalde mensen dat doen begint ge toch te twijfelen gewoon omdat je niet zou denken dat die denken dat het echt is, gewoon daarmee da ik he eventjes vroeg :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan