Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Ach, er zal in de nabije toekomst wel weer 'ns een Belgische hunt zijn. En voor dan staat m'n scriptje klaar.

Daedie

Legacy Member
Iemand die weet welke zaken ik moet veranderen in thunderbird(/outlook) om Uhasselt mail terug te kunnen ontvangen? Kan niet meer verbinden sinds de aanpassingen van gisteren.

Therapy

Legacy Member
Daedie zei:
Iemand die weet welke zaken ik moet veranderen in thunderbird(/outlook) om Uhasselt mail terug te kunnen ontvangen? Kan niet meer verbinden sinds de aanpassingen van gisteren.

idem, op men gsm zegt em username of passwoord klopt niet.

wouter_dc

Legacy Member
Hoeveel kost de parking onder station in Leuven (parking De Bond?) voor laat ons zeggen 12+ uur?

Bartvb

Legacy Member
Hoe legt ge eigenlijk gemakkelijk die knoop onderaan deze doek?

Of maw hoe legt ge gemakkelijk een knoop in uwen zakdoek?

u4ea

Legacy Member
Bij BTO(laptops) kun je een hdd van 500gb kiezen met een 4gb ssd schijf erbij.
Maar wat kun je nu mogelijk doen met een interne schijf van 4 gig?

XA4

Legacy Member
wim_gunner zei:
Bij BTO(laptops) kun je een hdd van 500gb kiezen met een 4gb ssd schijf erbij.
Maar wat kun je nu mogelijk doen met een interne schijf van 4 gig?

Exacte link?
4GB gaat volgens mij over het werkgeheugen (RAM)

u4ea

Legacy Member
XA4 zei:
Exacte link?
4GB gaat volgens mij over het werkgeheugen (RAM)

Het gaat weldegelijk over een ssd schijf, het is €25 extra.
foto

Misschien raakt een bepaalde linux distributie er op ofzo, ik zie geen ander nut :s.

Redhunter

Legacy Member
N.V. zei:
Hoe kan je de werkingsduur van rilatine verbeteren of langer laten duren?

Met deze vraag veroorzaak je waarschijnlijk eerder vragen waarom je dat nodig hebt (nogal verdacht ten tijde van herexamens) ipv antwoorden.

De kans dat je hier een positief antwoord krijgt is klein.
Hopelijk geen belachelijke discussie hier.

N.V.

Legacy Member
Redhunter zei:
Met deze vraag veroorzaak je waarschijnlijk eerder vragen waarom je dat nodig hebt (nogal verdacht ten tijde van herexamens) ipv antwoorden.

Ja de reden dat ik rilatine neem is om beter te kunnen studeren. Niettegenstaande de vele kritieken en beweringen dat dit niet werkt, helpt rilatine bij mij toch duidelijk. Of toppic: Ik heb daarnaast ook een sterk gevoel dat rilatine bij de meeste mensen toch het concentratie verhoogt. De mensen die ik ken die ook rilatine nemen hebben allemaal dezelfde bewering, het zijn echter de mensen die geen ervaring hiermee hebben die het meest kritiek hebben , naar mijn gevoel toch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan