_ns_
Legacy Member
Therapy zei:Is de ibood van vandaag iets ?
Gewoon een wat ouder model, maar dat zijn iig toch goede TV's
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Therapy zei:Is de ibood van vandaag iets ?
.Daedie zei:Iemand die weet welke zaken ik moet veranderen in thunderbird(/outlook) om Uhasselt mail terug te kunnen ontvangen? Kan niet meer verbinden sinds de aanpassingen van gisteren.
JohnnyricoMC zei:Hoe schrijf je een goede ontslagbrief? | Vacature.com <- Daar staat een goed voorbeeld en heel goeie uitleg van wat je in een ontslagbrief moet, best kan en best niet kan zetten.
Lorrekvk zei:Zijn er nu eigenlijk al deftige plannen wanneer de iPhone 5 uitkomt?![]()
wim_gunner zei:Bij BTO(laptops) kun je een hdd van 500gb kiezen met een 4gb ssd schijf erbij.
Maar wat kun je nu mogelijk doen met een interne schijf van 4 gig?
XA4 zei:Exacte link?
4GB gaat volgens mij over het werkgeheugen (RAM)
.N.V. zei:Hoe kan je de werkingsduur van rilatine verbeteren of langer laten duren?
Redhunter zei:Met deze vraag veroorzaak je waarschijnlijk eerder vragen waarom je dat nodig hebt (nogal verdacht ten tijde van herexamens) ipv antwoorden.
Ja de reden dat ik rilatine neem is om beter te kunnen studeren. Niettegenstaande de vele kritieken en beweringen dat dit niet werkt, helpt rilatine bij mij toch duidelijk. Of toppic: Ik heb daarnaast ook een sterk gevoel dat rilatine bij de meeste mensen toch het concentratie verhoogt. De mensen die ik ken die ook rilatine nemen hebben allemaal dezelfde bewering, het zijn echter de mensen die geen ervaring hiermee hebben die het meest kritiek hebben , naar mijn gevoel toch.