Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Profitable

Legacy Member
Alteration zei:
:woohoo:

Daar staat een radio die'k praktisch niet deftig afgesteld krijg. Telkens dat'k uit de buurt van dat ding ga, begint die te kraken :p

Ge moet uw antenne dan ook recht hangen é

Tibokio

Legacy Member
glashelder zei:
Want vrouwen zitten 24/7 te masturberen voor hun webcam :woohoo:

(En als ze dat tóch niet doen, zijn het geile kussengevechten met hun halfnaakte vriendinnen.)

Is dat dan niet zo misschien? :sad:

Li1quid

Legacy Member
In New York City heb je The Bronx, Brooklyn, Manhattan, Queens en Staten Island.

Zijn eigenlijk die laatste 5 steden die samen New York City vormen of...?

stoomboot

Legacy Member
Wel, een film zal sowieso niet de muziek gecomponeerd hebben.

Dus zal het wel eerder (misschien dat u dit woord niet begrijpt, maar zoek het dan eens op) een componist zijn die dit muziekstuk reeds heeft gecomponeerd, zoals Clint Mansell.

Geheel toevallig was hij het ook die dat gedaan heeft voor de film Requiem For A Dream. :ironic:
En meer de helft van de muziek uit die film is gebaseerd op Lux Aeterna, zoals Marion Barfs, Cleaning Apartment, ... .

Carrion

Legacy Member
Li1quid zei:
In New York City heb je The Bronx, Brooklyn, Manhattan, Queens en Staten Island.

Zijn eigenlijk die laatste 5 steden die samen New York City vormen of...?

Zie het als een gemeente, die zijn ook opgedeeld in gehuchten, zelfde verhaal.

BlazeMusic

Legacy Member
Moet morgen vanuit Mechelen met de trein naar Dordrecht (Nederland). Heb ik dan ook recht op een treinticket met weekendtarief? Of geldt dit niet bij ritten naar het buitenland?

Iemand ook enig idee of er geen website bestaat waar ik de prijs van mijn ticket op voorhand kan berekenen? Op de site van de nmbs was hier een functie voor, behalve voor ritten naar het buitenland.

Indigoke

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Moet morgen vanuit Mechelen met de trein naar Dordrecht (Nederland). Heb ik dan ook recht op een treinticket met weekendtarief? Of geldt dit niet bij ritten naar het buitenland?

Iemand ook enig idee of er geen website bestaat waar ik de prijs van mijn ticket op voorhand kan berekenen? Op de site van de nmbs was hier een functie voor, behalve voor ritten naar het buitenland.

NMBS Europe - Internationale treinreizen met Thalys, Eurostar, TGV, ICE. Info, dienstregelingen en tickets

23,60 euro heen en terug

TheProject

Legacy Member
Ik ga een filmpje maken op youtube hoe je een verwaarloosde fiets makkelijk terug kan opknappen, en zoek een passende titel voor het filmpje.
Had al gedacht aan; How to bring an old bike back to life of iets in die aard.

glashelder

Legacy Member
Probleempje met de Samsung Star van m'n mama. Als ze een oproep heeft gemist, blijft ze opgebeld worden door haar voicemail, de hele avond lang, om de zoveel tijd. We vinden niet echt hoe we het uit moeten zetten, iemand een idee?

TheProject

Legacy Member
glashelder zei:
Probleempje met de Samsung Star van m'n mama. Als ze een oproep heeft gemist, blijft ze opgebeld worden door haar voicemail, de hele avond lang, om de zoveel tijd. We vinden niet echt hoe we het uit moeten zetten, iemand een idee?

haar voicemail beluisteren?

glashelder

Legacy Member
TheProject zei:
haar voicemail beluisteren?

Ik maar denken dat ze dat sowieso deed :ironic: Niet dus. Ik heb net de 2 gemiste oproepen beluisterd, dus ze zal nu wel geen meldingen meer krijgen. Ik vond helaas niet hoe je die meldingen moet afzetten (ik krijg dat niet, ook al beluister ik mijn voicemail niet).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan