Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
SVW zei:
Het komt erop neer dat enkel de 6 faciliteiten gemeenten nog op zowel de Vlaamse als de Brusselse lijsten kunnen stemmen. Terwijl dit vroeger het hele arrondissement was.

In principe zijn die 6 gemeenten er nog over en is er dus niet echt een volledige splitsing maarja. Die rechten van die 6 gemeenten zijn vastgelegd in de grondwet dus daar gaat niet veel meer wijzigen.

Maar trek het u niet aan. Ze zijn er nog niet. Als de regering valt/niet gevormd wordt door een ander thema waarover ze het niet eens geraken is er nog niets. :)

Brussel-Halle-Vilvoorde - Wikipedia is ook interessant leesvoer
Thnx, had dees vroeger al is in de les gehoord maar het was mij al terug ontsnapt.:p

MvP

Legacy Member
Mag je een bruine t-shirt met blauwe opdruk samen met grijze kleren in de was gooien?

svp46

Legacy Member
Iemand goed alternatief voor Iphoto voor windows?

Moet van alle apparaten kunnen importen en daarna alle foto's in mappen zetten: jaar -> maand.
En zo ook alles in het programma te vinden/zien zijn.

Hier een screenshot van iphoto:
http://files.10noodles.com/iphoto.jpg

svp46

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:

Gebruikte ik vroeger maar als je importeert van gsm of camera zet hij toch niet alles automatisch in mappen?
Maar als niemand een ander alternatief heeft, zal ik het terug moeten gebruiken:p

Saphira

Legacy Member
Hoi,

Kun je 'n tweede campus-kaart aanvragen voor bv 'n maand...
Tis omdak nu begin met mijn stage in Roeselare, maar mijn kot in Gent heb. Kzou dus elke dag heen en weer gaan.
Tzou wat te kostelijk uitkomen mocht ik gewoon een Go-pass iedere keer moeten aankopen.
Alvast bedankt!

JohnnyricoMC

Legacy Member
Saphira zei:
Hoi,

Kun je 'n tweede campus-kaart aanvragen voor bv 'n maand...
Tis omdak nu begin met mijn stage in Roeselare, maar mijn kot in Gent heb. Kzou dus elke dag heen en weer gaan.
Tzou wat te kostelijk uitkomen mocht ik gewoon een Go-pass iedere keer moeten aankopen.
Alvast bedankt!

Normaal gezien wel, maar vraag eens aan een loket welke documenten je moet kunnen voorleggen (bewijs van de onderwijsinstelling of stageplaats of beide)

Sheik Yerbouti

Legacy Member
Ik heb 3 weken geleden mijn pink verstuikt en staat nu een beetje scheef, zal dit ooit terug normaal worden? :p

sanzo

Legacy Member
Euhm.. hoe laat je een iTrader achter? Ik kan het echt niet vinden op de iTrader-profiel pagina :(

Muscleduck

Legacy Member
Links van waar de negatieve feedback staat staat er in 't vet 'submit feedback for xxx"

Muscleduck

Legacy Member
Weet iemand waar ik info kan vinden of aan wie ik raad kan vragen over belastingen en bijverdienen? Ik heb al zitten spelen met de gedachte van bv zaterdagavond een job bij te nemen, om veel te kunnen sparen. Nu wil ik wel niet meemaken dat ik ineens in een hogere belastingschaal kom en dus gigantisch ga moeten dokken zodat ik op het einde netto minder over hou dan als ik niet zou gaan werken.
Bestaan er online tools om zoiets te berekenen? Of waar vraag je die info? De vakbond schiet mij nu net te binnen, dat lijkt me mss nog de beste plaats.
Weet iemand ook vacaturesites gespecialiseerd in weekendwerk? Of bestaat zoiets niet?
'k Heb al zitten denken aan Securitas bv, maar daar moet je eerst opleidingen voor doen, en ik denk niet dat ze happig gaan zijn om daarin te investeren als het voor 1 dag per week is.

PS: Nee ik ga niet in het zwart gaan werken, en nee, horeca ook liever niet. Rest mij blijkbaar enkel nog poetshulp of verpleger als ik het zo zie bij de VDAB :p

josilirios

Legacy Member
Ik denk dat ze bij een interimkantoor u wel kunnen helpen, die lijken mij toch ook bekend te zijn met het hele fenomeen dat met een job geassocieerd word. (Randstad ?)
En qua jobs kan je bij delhaize eens gaan kijken als orderpicker ?


Muscleduck zei:
Weet iemand waar ik info kan vinden of aan wie ik raad kan vragen over belastingen en bijverdienen? Ik heb al zitten spelen met de gedachte van bv zaterdagavond een job bij te nemen, om veel te kunnen sparen. Nu wil ik wel niet meemaken dat ik ineens in een hogere belastingschaal kom en dus gigantisch ga moeten dokken zodat ik op het einde netto minder over hou dan als ik niet zou gaan werken.
Bestaan er online tools om zoiets te berekenen? Of waar vraag je die info? De vakbond schiet mij nu net te binnen, dat lijkt me mss nog de beste plaats.
Weet iemand ook vacaturesites gespecialiseerd in weekendwerk? Of bestaat zoiets niet?
'k Heb al zitten denken aan Securitas bv, maar daar moet je eerst opleidingen voor doen, en ik denk niet dat ze happig gaan zijn om daarin te investeren als het voor 1 dag per week is.

PS: Nee ik ga niet in het zwart gaan werken, en nee, horeca ook liever niet. Rest mij blijkbaar enkel nog poetshulp of verpleger als ik het zo zie bij de VDAB :p

Poco_Loco

Legacy Member
Zijn er hier mensen die liberty reserve gebruiken?
Ik heb namelijk juist een account geopend.

Wat is de makkelijkste/goedkoopste manier om deze met geld te laden?

kil911ler

Legacy Member
Zuignapjes met zo een kleine haak eraan, vind je deze eerder terug in winkels zoals Brico, Gamma & Hubo of in winkels zoals et Kruidvat, Blokker, Zeeman... ?


Een link naar afbeeldingen ter illustratie van wat ik bedoel :p
zuignap - Google zoeken

svp46

Legacy Member
kil911ler zei:
Zuignapjes met zo een kleine haak eraan, vind je deze eerder terug in winkels zoals Brico, Gamma & Hubo of in winkels zoals et Kruidvat, Blokker, Zeeman... ?


Een link naar afbeeldingen ter illustratie van wat ik bedoel :p
zuignap - Google zoeken

In de Blokker hadden ze die, en volgens mij ook in de Casa.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan