Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slabby

Legacy Member
Iemand die me wat leuke tenten kan aanbevelen in Brugge? Het enige dat ik ken van vroeger is de Coulissen. Het mag gerust iets kleiner en gezelliger zijn maar er moet voldoende volk zijn en het mag bovendien niet te ver van het centrum zijn.

Rizla+

Legacy Member
Weet iemand een goed programma om geluid op te nemen op je computer? Het dient voor enkele internet radio's op te nemen.

svp46

Legacy Member
Trolle zei:
mja met dat hij mss max 1 keer per maand zijn brievenbus opendoet en er zo dingen nie betaalt worden kan het weer wel zeker?

kzal het hem zeggen

alvast bedankt!

P.s: tgaat niet over mij want ik woon nog in hotel mama :p

Zelfs als je elke maand een halve maand betaald kunnen ze je er niet uitzetten, vanaf dat je soms eens wat geld stort (bv 2maanden niet, dan terug 1maand) kunnen ze je er niet zomaar uitzetten.

Tip: zeg dat hij gewoon zijn huur (op tijd) betaald, ze moeten zijn loon ook maar eens wat later storten...:p


Rizla+ zei:
Weet iemand een goed programma om geluid op te nemen op je computer? Het dient voor enkele internet radio's op te nemen.

RadioSure werkt bij mij goed :niceone:
Heel eenvoudig, ook met auto. split tracks (moet de zender wel ondersteunen maar Bv. bij StuBru werkt het;))

Trolle

Legacy Member
svp46 zei:
Zelfs als je elke maand een halve maand betaald kunnen ze je er niet uitzetten, vanaf dat je soms eens wat geld stort (bv 2maanden niet, dan terug 1maand) kunnen ze je er niet zomaar uitzetten.

Tip: zeg dat hij gewoon zijn huur (op tijd) betaald, ze moeten zijn loon ook maar eens wat later storten...:p

geldt dat ook op het water dat ge niet betaalt?
daarvan weet ik wel dat het minstens 2 maand niet betaalt is(nogmaals huurwoning bij de goedkope woningen)
electriciteit,gas etc zullen dan ook wel nie betaalt geweest zijn

svp46

Legacy Member
Trolle zei:
geldt dat ook op het water dat ge niet betaalt?
daarvan weet ik wel dat het minstens 2 maand niet betaalt is(nogmaals huurwoning bij de goedkope woningen)
electriciteit,gas etc zullen dan ook wel nie betaalt geweest zijn

Water kunnen/mogen ze afsluiten.
Eerst krijg je nog een waarschuwing in de bus (of soms 2 denk ik) en dan komen ze het normaal dichtzetten (toch bij AWW).
Van elektriciteit en gas weet ik het niet.

Brick Top

Legacy Member
Download je bij Telenet nog steeds aan half tarief 's nachts? Dus 1gig die telt voor 500mb.

Bosvos

Legacy Member
Brick Top zei:
Download je bij Telenet nog steeds aan half tarief 's nachts? Dus 1gig die telt voor 500mb.

Ik vermoed van wel, anders had ik na vannacht op smallband gezeten :p

JohnnyricoMC

Legacy Member
Klopgeest zei:
Wat is er nu een effectief middel tegen zweetoksels?

Antitranspirante deostick (bvb Mennen of de sticks van Axe). Probleem is dat andere delen van uw lichaam dan gewoon harder gaan zweten. We zweten om overtollige lichaamswarmte af te voeren.

Selderijstok

Legacy Member
Te zien bij welk abbo, bij basic heb ik de test gedaan 3 nachten en telkens werd de 5gb aangerekend :sop:

Tussen 02u-04u.

Michster

Legacy Member
Li1quid zei:
Je zal bij de pre-order sowiso een SE krijgen veronderstel ik.

Toch niet een special edition zoals in de gigantische doos die me 150 euro zal kosten? :D

godf@ther

Legacy Member
Kent er iemand bedrijven die het zien zitten voor een studentenclub te sponsoren? :p

Heb net red bull gestuurd, you never know he :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan