Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
stoomboot zei:
Het korte antwoord is: Ja, aangezien ge te lui zijt om het effectief te testen: de iTunes-volumeknop verbetert de geluidskwaliteit i.t.t. alle andere volumeknoppen (incluis die van uw pc).
(oi22 voor de zekerheid even toevoegen of we zitten nog een extra pagina opgescheept met deze nonsens.)

De beste die ik al gehoord heb xD De itunes volume knop die uw geluidskwailteit verhoogt xD

josilirios

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Weet iemand hou het deel voor de "=" en de expressie noemt ?

vb: cijfer=10;
(maw wat is een andere naam voor de "variable waar de expressie aan toegekend is")

Lvalue, zo hebben wij het gezien, alles voor het = teken-> Lvalue
al wat aan de rechterkant staat, en dus niet verwijst naar de plaats -> Rvalue

Michster

Legacy Member
Lay-out van de startpagina blijkt wel veranderd te zijn. Tot mijn grote ergernis...

Michster

Legacy Member
Selderijstok zei:
Wat is eigenlijk beter: DVD rip of Micro HD 720p rip?

Doorgaans de Micro HD 720p rip. Maar het hangt er natuurlijk ook van af hoe sterk gecomprimeerd de film is.

Met micro HD zal jij allicht iets bedoelen in de aard van een 700MB MKV-bestandje, nietwaar? Als jij dan anderhalve GB besteed aan dezelfde film, maar dan van een dvd geript, kan je bijna zeker zijn dat de micro HD rip beter geluid/beeld zal bieden(afhankelijk van de rip natuurlijk)

Het enigste nadeel dat ik ooit echt kon opnoemen aan micro HD was dat, wanneer de film in een MKV-container zit, doorspoelen een beetje irritant is met je mediaplayer. :p Nu, er zijn natuurlijk ook (micro) HD rips die de AVI-container gebruiken en dan heb je dat probleem weer niet dus ik zou zeggen: micro HD all the way! :woohoo:

Nooby4Ever

Legacy Member
josilirios zei:
Lvalue, zo hebben wij het gezien, alles voor het = teken-> Lvalue
al wat aan de rechterkant staat, en dus niet verwijst naar de plaats -> Rvalue

k merci

Trolle

Legacy Member
iemand datk ken heeft een uithuiszetting aan zijn been(huur huis van de goedkope woningen en het fijne weetk er ook niet van).
nu zou dat nu maandag gebeuren,zou daar nog iets aan te doen zijn?

svp46

Legacy Member
Trolle zei:
iemand datk ken heeft een uithuiszetting aan zijn been(huur huis van de goedkope woningen en het fijne weetk er ook niet van).
nu zou dat nu maandag gebeuren,zou daar nog iets aan te doen zijn?

Ze kunnen niemand zomaar (en ik ga ervan uit snel) uit hun woning zetten, schoonmoeder verhuurt er meerdere en die klaag dikwijls dat het bijna onmogelijk is. (al meerdere rechtszaken verloren)

Dus ik zou toch maar eens eerst goed gaan horen;)

Bv. hier: Huurdersbond

Michster

Legacy Member
Is het normaal dat mensen nog zoveel(lees 10 euro) voor pokemon-spellen op de gba vragen? :p Alsof het verzamelaarsobjecten zijn. 10 euro zonder box, manuals, ... ik vind het wel veel, maar soit heb het er voor over. :D

Trolle

Legacy Member
svp46 zei:
Ze kunnen niemand zomaar (en ik ga ervan uit snel) uit hun woning zetten, schoonmoeder verhuurt er meerdere en die klaag dikwijls dat het bijna onmogelijk is. (al meerdere rechtszaken verloren)

Dus ik zou toch maar eens eerst goed gaan horen;)

Bv. hier: Huurdersbond

mja met dat hij mss max 1 keer per maand zijn brievenbus opendoet en er zo dingen nie betaalt worden kan het weer wel zeker?

kzal het hem zeggen

alvast bedankt!

P.s: tgaat niet over mij want ik woon nog in hotel mama :p

ironhorn

Legacy Member
Michster zei:
Is het normaal dat mensen nog zoveel(lees 10 euro) voor pokemon-spellen op de gba vragen? :p Alsof het verzamelaarsobjecten zijn. 10 euro zonder box, manuals, ... ik vind het wel veel, maar soit heb het er voor over. :D

Cart only is dat te veel ja, maar dat weerhoudt sommigen er niet van om die prijs te vragen (zowel opkopers als gewone mensen) Gewoon even rondkijken en je vindt ze makkelijk aan een lagere prijs

Selderijstok

Legacy Member
Kan je eigen geld storten in de muur bij een bv. KBC automaat als je klant bent van deutsche of dexia bank?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan