Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoomboot

Legacy Member
arvatar zei:
Een vriend vertelde mij dat de kwaliteit van uw muziek op uw PC beter is als ge het volume in iTunes verhoogt i.p.v. de volumeknop aan uw PC. Kan iemand dit bevestigen of is dit niet waar?

De volumeknop van iTunes is eigenlijk een bitrate-knop. Maar ze vonden dat een te moeilijk woord, waardoor ze het maar volumeknop hebben gedoopt.

Dus ja, het is waar. Onmiddellijk wordt alle muziek herschreven in een hogere bitrate.

TheProject zei:
Maar is er geen manier om een verzonden bericht ongedaan te maken, zodat hij wordt verwijdert uit de inbox van de ontvanger?

Hangt er vanaf of het legaal moet zijn of niet ;)
Legaal alleszins niet.
Ik geloof wel dat Google daar mee aan het testen is. Er zou dan een delay zijn waarop de mail effectief verstuurd wordt. Tijdens die tijdspanne kunt ge dan nog uw verzonden mail wissen.

Iemand die daar misschien meer van weet?

Kandul

Legacy Member
stoomboot zei:
Hangt er vanaf of het legaal moet zijn of niet ;)
Legaal alleszins niet.
Ik geloof wel dat Google daar mee aan het testen is. Er zou dan een delay zijn waarop de mail effectief verstuurd wordt. Tijdens die tijdspanne kunt ge dan nog uw verzonden mail wissen.

Iemand die daar misschien meer van weet?

Dat gaat over 5 seconden ofzo, bij Google.

Bram

Legacy Member
stoomboot zei:
Hangt er vanaf of het legaal moet zijn of niet ;)
Legaal alleszins niet.
Ik geloof wel dat Google daar mee aan het testen is. Er zou dan een delay zijn waarop de mail effectief verstuurd wordt. Tijdens die tijdspanne kunt ge dan nog uw verzonden mail wissen.

Iemand die daar misschien meer van weet?

Zit inderdaad in Google Labs, ge kunt da inschakelen. Komt er bovenaan "mail is sending ... cancel" ofzoiets. Staat er een aantal seconden en dan kunt ge dus nog cancellen indeed.

josilirios

Legacy Member
stoomboot zei:
De volumeknop van iTunes is eigenlijk een bitrate-knop. Maar ze vonden dat een te moeilijk woord, waardoor ze het maar volumeknop hebben gedoopt.

Dus ja, het is waar. Onmiddellijk wordt alle muziek herschreven in een hogere bitrate.

Hogere bitrate zorgt er toch gewoon voor dat het lied zuiverder gaat klinken, toch niet luider? :/

Torche

Legacy Member
Ik heb morgen tussen 2 afspraken door ongeveer 2.5 uur tijd te doden, maar 't is te zot om in die tijd terug naar kantoor/thuis te gaan. Ik had gedacht om mij in een groot tankstation naast de autosnelweg te zetten en daar binnen wat te werken. Maar hebben ze in zo'n grote tankstations draadloos internet ?

ZackWhite

Legacy Member
Wa helpt goed tegen de honger 's avonds voor het slapen? 't Is ni voor mij maar voor de vriendin. :unsure:

Morrissey

Legacy Member
Torche zei:
Ik heb morgen tussen 2 afspraken door ongeveer 2.5 uur tijd te doden, maar 't is te zot om in die tijd terug naar kantoor/thuis te gaan. Ik had gedacht om mij in een groot tankstation naast de autosnelweg te zetten en daar binnen wat te werken. Maar hebben ze in zo'n grote tankstations draadloos internet ?

Ja, maar niet gratis.

XA4

Legacy Member
Torche zei:
Ik heb morgen tussen 2 afspraken door ongeveer 2.5 uur tijd te doden, maar 't is te zot om in die tijd terug naar kantoor/thuis te gaan. Ik had gedacht om mij in een groot tankstation naast de autosnelweg te zetten en daar binnen wat te werken. Maar hebben ze in zo'n grote tankstations draadloos internet ?

Geen idee of je hier iets mee bent: http://telenet.be/420/0/1/nl/thuis/internet/meer-info/wifree.html
(vandaag via mail ontvangen)

stoomboot

Legacy Member
josilirios zei:
Hogere bitrate zorgt er toch gewoon voor dat het lied zuiverder gaat klinken, toch niet luider? :/

Dat was toch ook de vraag? Of de kwaliteit verbetert door iTunes-volumeknopke te verhogen. :crazy:


En dan zeggen ze nog dat belachelijke vragen niet bestaan. In dat geval bestaan belachelijke antwoorden ook niet, veronderstel ik :)


J.Daniels zei:
Keiveel water drinken.
En dan 's nachts opstaan omdat ge nog eens een extra keer naar het toilet moet :)

Torche zei:
Ik heb morgen tussen 2 afspraken door ongeveer 2.5 uur tijd te doden, maar 't is te zot om in die tijd terug naar kantoor/thuis te gaan. Ik had gedacht om mij in een groot tankstation naast de autosnelweg te zetten en daar binnen wat te werken. Maar hebben ze in zo'n grote tankstations draadloos internet ?

McDonalds (en Quick?) heeft dat wel gratis.

-----

Legacy Member
svp46 zei:
Ik heb het daarnet gedaan, adhv Art. 12 Richtlijn 95/46/EG

Auto-response:
"We hebben je verzoek over persoonlijke gegevens die door Facebook worden opgeslagen, ontvangen. We zijn de verstrekte informatie aan het bekijken en hebben je verzoek in behandeling genomen. Je zult binnen 40 dagen antwoord van ons krijgen op je verzoek."

Aescullus zei:
Edit: Als ik mij niet vergis staan servers in Amerika, en moeten zij amerikaanse wetgeving volgen.
Blijkbaar in Ierland: zie 18.1 Facebook

eXtreme zei:
En als het een Britse wet is, zouden wij er ook ni veel mee kunnen doen veronderstel ik.
Richtlijn 95/46/EG Art. 12 ;)

Muscleduck

Legacy Member
Ben ik nu nie mee of wat? Volume heeft toch wel niks met bitrate te maken zeker.

josilirios

Legacy Member
stoomboot zei:
Dat was toch ook de vraag? Of de kwaliteit verbetert door iTunes-volumeknopke te verhogen. :crazy:

Ja maar waarom stijgt het volume dan ook als je het iTunes volume aanpast, als het alleen de bitrate aanpast krijg je alleen een zuiverder geluid.
Dan zou je muziek toch niet luider gaan, terwijl dat wel effectief gebeurd als je het iTunes volume hoger zet.

Muscleduck zei:
Ben ik nu nie mee of wat? Volume heeft toch wel niks met bitrate te maken zeker.
ja idd, dat bedoel ik net.

stoomboot

Legacy Member
Oh God,
meent ge het nu dat ge mijn antwoord nog serieus opneemt?



Maar goed, als ge het al beseft dat volume niks met bitrate te maken heeft, waarom dan toch nog die belachelijke vraag stellen? (en het niet gewoon uitproberen -en zo minder belachelijk overkomen- om er achter te komen dat het geen zak uitmaakt aangezien VOLUME =/= BITRATE...)

Alteration

Legacy Member
^ -_-

- Hoe bewaar ik het best een hoofd, zodat alleen nog het karkas overblijft?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan