stoomboot
Legacy Member
arvatar zei:Een vriend vertelde mij dat de kwaliteit van uw muziek op uw PC beter is als ge het volume in iTunes verhoogt i.p.v. de volumeknop aan uw PC. Kan iemand dit bevestigen of is dit niet waar?
De volumeknop van iTunes is eigenlijk een bitrate-knop. Maar ze vonden dat een te moeilijk woord, waardoor ze het maar volumeknop hebben gedoopt.
Dus ja, het is waar. Onmiddellijk wordt alle muziek herschreven in een hogere bitrate.
TheProject zei:Maar is er geen manier om een verzonden bericht ongedaan te maken, zodat hij wordt verwijdert uit de inbox van de ontvanger?
Hangt er vanaf of het legaal moet zijn of niet

Legaal alleszins niet.
Ik geloof wel dat Google daar mee aan het testen is. Er zou dan een delay zijn waarop de mail effectief verstuurd wordt. Tijdens die tijdspanne kunt ge dan nog uw verzonden mail wissen.
Iemand die daar misschien meer van weet?


