Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mephisto

Legacy Member
belvedere86 zei:
kheb hier zo een one Go pass aangeschaft via de site van de nmbs.

nu krijg ik een pdf. heb ik enkel de pdf nodig en kan ik zo op de trein stappen? het is omdat ik daar ook ergens op hun website had zien staan dat je een ticket moet valideren. ofwel is dit voor iets anders.
Gewoon afdrukken en meenemen. :)

TooChé

Legacy Member
zit moment opt werk met een stevig klopke. Kmoet me echt forceren om mn ogen op te houden. (Gebeurt eigenlijk wel es vaker na middageten)

Tips om hier toch nie in slaap te dutsen? Alhoewel da ik da gevoel van 'half indommelen' wel zalig vind :)

(koffie is geen optie)

Selderijstok

Legacy Member
Cola of redbull? Suikers eten?

____
Twitter, ik begin het te begrijpen :p Maar kan je die retweets van andere mensen weglaten uit je feed? Het interesseert mij eigenlijk niet wat iemand tegen Jim Carrey zegt, ik wil gewoon zijn tweet zien en geen reacties van anderen.

LadyGodiva

Legacy Member
Bart Religion zei:
Bestaat er een mogelijkheid om je gsm langer te laten rinkelen? Ik kan nooit op tijd opnemen.
Waarom is het niet zoals de oude telefoons die blijven rinkelen tot de beller aflegde -_- (of toch heel lang)

Ik heb een Nokia, geen idee de welke. Dat staat er domweg niet op.

Ooit deze info gekregen:

Er is een methode om je beltijd te verlengen tot zelfs een halve minuut (ongeveer 8 beltonen).
Toets de code in zoals je een normaal telefoonnummer zou ingeven en druk vervolgens op de bel- of verzendknop. Het laatste getal (30) staat voor het aantal seconden dat je wil dat je GSM rinkelt. Geldige waarden zijn: 5, 10, 15, 20, 25 en 30. Naargelang je provider moet je een andere code intoetsen.


Voor Proximus: **61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#
Voor Base: **61*+32486191933**30# of *61*+32486191933**30#
Voor Mobistar: **61*5555**30#
Voor Telenet: **61*5555**30#

heheheh

Legacy Member
Wordt een geopende fles cola (coca-cola in mijn geval) slecht als je hem een dag buiten de frigo laat (op ongeveer een 20 graden)?

Morrissey

Legacy Member
Neen. Er zal wel wat minder bruis in zitten, maar slecht is die niet.

Tonerider

Legacy Member
heheheh zei:
Wordt een geopende fles cola (coca-cola in mijn geval) slecht als je hem een dag buiten de frigo laat (op ongeveer een 20 graden)?
enkel van smaak. warme cola :puke:

heheheh

Legacy Member
Sdc zei:
enkel van smaak. warme cola :puke:

Ik zet hem daarna terug in de frigo hoor :p. Ik ben gewoon een dag uit mijn kot (en voor in de weekends in de toekomst mss) en haal de frigo dan ff uit het stopcontact omdat er nu toch niets anders in zit.

Dennoman

Legacy Member
Lol, alles zit tegenwoordig toch zo propvol bewaarmiddelen dat dat bij wijze van spreken nog weken goed blijft op kamertemperatuur. Ik maak zelf op kot nooit gebruik van een frigo en heb dus regelmatig geopende flessen van enkele dagen oud, nog geen problemen mee gehad.

MrKend54l

Legacy Member
Dennoman zei:
Lol, alles zit tegenwoordig toch zo propvol bewaarmiddelen dat dat bij wijze van spreken nog weken goed blijft op kamertemperatuur. Ik maak zelf op kot nooit gebruik van een frigo en heb dus regelmatig geopende flessen van enkele dagen oud, nog geen problemen mee gehad.

U cola zal ook fris smaken :P

Nas

Legacy Member
heheheh zei:
Ik zet hem daarna terug in de frigo hoor :p. Ik ben gewoon een dag uit mijn kot (en voor in de weekends in de toekomst mss) en haal de frigo dan ff uit het stopcontact omdat er nu toch niets anders in zit.
Je trekt toch de stekker niet uit omdat je een weekend weg bent?
Dan verbruikt ie telkens meer omdat de frigo dat terug opnieuw moet koelen.

Trolle

Legacy Member
telenet is vandaag gekomen met onze nieuwe modem(fibernet)
nu zit er ook wifi op die modem,heeft iemand een idee hoe ik in de instellingen van die modem kan kopen?
die gast heeft hier niets achtergelaten van boekskes ofzo(ik was nie thuis op het moment dat hij kwam)

glashelder

Legacy Member
heheheh zei:
Wordt een geopende fles cola (coca-cola in mijn geval) slecht als je hem een dag buiten de frigo laat (op ongeveer een 20 graden)?

Wij steken hier nooit frisdrank in de frigo (gek genoeg omdat het bruis er dan sneller uitgaat, dus het omgekeerde van wat iemand hierboven zegt :wtf:).

Slecht smaakt dat niet hoor. Het is ook niet superwarm, gewoon kamertemperatuur. Hele koude cola vind ik ook niet altijd lekker, dan proef je bijna niets (enkel koude). Maar het is wel verfrissender, dat wel.

Lilspanyol

Legacy Member
Kent er iemand een goeie Engelse mop, niet te grof maar mag ook niet te proper?
Een mop waarvan ge weet dat iemand anders er mee moet lachen is altijd beter ;)

glashelder

Legacy Member
Hollow zei:
Waar kan je eigenlijk een nagelknipper kopen?

Gewoon in de supermarkt :) Bij de verzorgingsproducten heb je meestal zo'n hele serie van zo'n dingetjes: schaartjes, plakkertjes, nagelknippertjes, vijltjes,...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan