Bart Religion zei:
Bestaat er een mogelijkheid om je gsm langer te laten rinkelen? Ik kan nooit op tijd opnemen.
Waarom is het niet zoals de oude telefoons die blijven rinkelen tot de beller aflegde -_- (of toch heel lang)
Ik heb een Nokia, geen idee de welke. Dat staat er domweg niet op.
Ooit deze info gekregen:
Er is een methode om je beltijd te verlengen tot zelfs een halve minuut (ongeveer 8 beltonen).
Toets de code in zoals je een normaal telefoonnummer zou ingeven en druk vervolgens op de bel- of verzendknop. Het laatste getal (30) staat voor het aantal seconden dat je wil dat je GSM rinkelt. Geldige waarden zijn: 5, 10, 15, 20, 25 en 30. Naargelang je provider moet je een andere code intoetsen.
Voor Proximus: **61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#
Voor Base: **61*+32486191933**30# of *61*+32486191933**30#
Voor Mobistar: **61*5555**30#
Voor Telenet: **61*5555**30#