Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Mijn woonadres is Ternat, ik zit aan de HUB en ga nu dagelijks met de trein naar school. Maar als ik nu gewoon zeg dat ik op kot zit in Leuven, vragen ze hier zeker een bewijsje van? Dat zou logisch zijn, maar toch.

En Go Pass 1 komt helaas duurder uit :)

JohnnyricoMC

Legacy Member
Daar gaan ze idd een bewijs voor vragen. 't zijn "volgens het boekje"-mierenneukers aan de Leuvense loketten ze.

Morrissey

Legacy Member
Ja lap, dat was te denken. En zeggen dat het een traject is dat ik zeker wekelijks ga doen, dat maakt het zo'n kostelijke zaak. Fucking NMBS.

De SkeEvN

Legacy Member
In het huis dat we hebben gekocht bijna 2 jaar geleden keken die mensen zonder digitale tv naar tv dus analoge tv denkik. Wil dit zeggen dat er al een kabelaansluiting is in die huis om telenet te laten komen digitale tv instaleren of moeten zij nog een andere kabel komen hangen/aansluiten op het huis?

JohnnyricoMC

Legacy Member
De SkeEvN zei:
In het huis dat we hebben gekocht bijna 2 jaar geleden keken die mensen zonder digitale tv naar tv dus analoge tv denkik. Wil dit zeggen dat er al een kabelaansluiting is in die huis om telenet te laten komen digitale tv instaleren of moeten zij nog een andere kabel komen hangen/aansluiten op het huis?

Dan liggen de lijnen er normaal al.

Fireflies zei:
Ja lap, dat was te denken. En zeggen dat het een traject is dat ik zeker wekelijks ga doen, dat maakt het zo'n kostelijke zaak. Fucking NMBS.

Ik zit in hetzelfde schuitje ze, wou schooltreinkaart van Leuven naar luchthaven zaventem (studentenjob daar) en dat ik m'n studies deels met de opbrengst van die job financier maakt voor die loketbedienden geen ruk uit. Een standaard jaarabbo kost verdorie meer dan de helft van wat ik op m'n 46 dagen kan verdienen dus ik ben genoodzaakt weekendbiljetten te gebruiken, da's ge goedkoopste oplossing.

Carrion

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Hoe bedoel je?

Dat er toch altijd de mogelijkheid is dat ge voor een bepaalde stof ofzo allergisch zijt, dat er geen universele stof is waarvan men kan zeggen: Geen enkele van de 6,x miljard mensen op deze bol of die er in de toekomst kunnen komen gaan allergisch zijn voor deze stof.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Carrion zei:
Dat er toch altijd de mogelijkheid is dat ge voor een bepaalde stof ofzo allergisch zijt, dat er geen universele stof is waarvan men kan zeggen: Geen enkele van de 6,x miljard mensen op deze bol of die er in de toekomst kunnen komen gaan allergisch zijn voor deze stof.

Wel, vroeger had ik geen last van hooikoorts, nu wel. Hooikoorts is een allergische reactie aan bepaalde pollen.

Carrion

Legacy Member
josilirios zei:
Rond 8 uur lag het hier ook plat, maar idd al opgelost.



Toledo is een schoolplatform, zoals smartschool in het middelbaar,
Pointcarré aan de VUB en Minerva in Gent.

Da was eerder sarcastisch bedoeld, 'k weet heus wat toledo is hoor :p

Tibokio

Legacy Member
Waar ergens in Leuven kan ik zo'n soort tweezijdige USB-draad kopen? 't Is om m'n printer en laptop te verbinden.

Pariah

Legacy Member
kheb hier zo een one Go pass aangeschaft via de site van de nmbs.

nu krijg ik een pdf. heb ik enkel de pdf nodig en kan ik zo op de trein stappen? het is omdat ik daar ook ergens op hun website had zien staan dat je een ticket moet valideren. ofwel is dit voor iets anders.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan