Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alper

Legacy Member
koop 30 euro tweedehands game @ game mania, 6 dagen later ruil ik in tegen een nieuw game van 30 euro.
mogelijk? of mag ik alleen inruilen tegen tweedehands games?

Alper

Legacy Member
ja

altijd als ik een spel koop, profiteer ik van die 7 dagen omruilservice.
vroeg me af of ik kon inruilen tegen een nieuw game, want ikheb een tweedehands en nieuw game op het oog.

Boterkoek

Legacy Member
TheProject zei:
Ik kan Google Chrome sinds kort niet meer openen.
Ik klik op het icoontje en niets gebeurt, Internet Explorer werkt wel nog.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Check u Anti-virus, firewall eens + virusscan
- Gebruikt ge vista ? Zet uw compatibiliteit is op windows 2000, als get dan opent, en hij zegt dat chrome 2000 ni ondersteunt weet ge al dat ‘m reageert.
- Voer ‘m is uit als administrator
- Kijk of uw snelkoppeling nog wel naar iets verwijst

Nas

Legacy Member
Is het dan beter om met mijn lader te werken op mijn MacBook en enkel als ik geen toegang heb tot een stopcontact geen te gebruiken?

Dastardly

Legacy Member
eXtreme zei:
Da kan 'k geloven.. :p Ik ruik het niet meer. Kan ook dat 'k 't gewend ben geworden, en nu stillekes aan licht in het hoofd aan het worden ben... :)

och ja, 't doen alleszins geen zeer he :D

Implar

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Is het dan beter om met mijn lader te werken op mijn MacBook en enkel als ik geen toegang heb tot een stopcontact geen te gebruiken?

Het is best om gewoon zoveel mogelijk op batterij te werken. Als je té lang met een lader werkt wordt die batterij lui.

Bosvos

Legacy Member
Is het mogelijk om van bepaalde deodorants uitslag of jeuk te krijgen? Want ik heb hier de laatste tijd vrij veel jeuk en uitslag onder m'n oksels en dat valt precies altijd samen met het gebruiken van een nieuw merk van deo. En nu ik er eens over nadenk valt het altijd voor bij die 24h anti-transpiranttoestanden, niet bij de doorsnee adidas/axe deo.

Maar het kan evengoed aan iets anders liggen en ik kan het me inbeelden dat het daar aan ligt, vandaar de vraag :p

Carrion

Legacy Member
Is het trouwens niet onmogelijk dat een bepaald iets u wel/niet allergisch kan maken?

Domieneo

Legacy Member
Ik zoek een verhaal dat ik al een tijd geleden heb gelezen op het internet.
Het ging over een man zijn laptop of pc die gestolen was. Of hij wou zijn computer verkopen maar had duidelijk te doen met een oplichter. Op een of andere manier kwam hij meer en meer te weten over deze man. Op een bepaald punt stond hij aan een kapper waar die man blijkbaar regelmatig kwam. Op het einde wou hij aan die man een laptop verkopen maar trolde hem eigenlijk. Hij stuurde de man een stuk karton met daarop een pc getekend maar gaf wel bij de verzending aan dat het iets duur was waardoor de ontvanger veel kosten moest betaalen. Zo liet hij dus die dief/scamer een hoop geld betalen voor een stuk karton met een tekening op.

Is allemaal redelijk vaag en kan al een paar jaar oud zijn.

Alteration

Legacy Member
Domieneo zei:
Ik zoek een verhaal dat ik al een tijd geleden heb gelezen op het internet.
Het ging over een man zijn laptop of pc die gestolen was. Of hij wou zijn computer verkopen maar had duidelijk te doen met een oplichter. Op een of andere manier kwam hij meer en meer te weten over deze man. Op een bepaald punt stond hij aan een kapper waar die man blijkbaar regelmatig kwam. Op het einde wou hij aan die man een laptop verkopen maar trolde hem eigenlijk. Hij stuurde de man een stuk karton met daarop een pc getekend maar gaf wel bij de verzending aan dat het iets duur was waardoor de ontvanger veel kosten moest betaalen. Zo liet hij dus die dief/scamer een hoop geld betalen voor een stuk karton met een tekening op.

Is allemaal redelijk vaag en kan al een paar jaar oud zijn.

Powerbook prank

Nas

Legacy Member
Wat is het verschil tussen de Sint-Pietersnieuwstraat 33 en Sint-Pietersnieuwstraat 25?

Vincort

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Wat is het verschil tussen de Sint-Pietersnieuwstraat 33 en Sint-Pietersnieuwstraat 25?

Laat me raden, je hebt dat adres nodig voor je eerste dag aan de UGent? :)

eXtreme

Legacy Member
Is er iemand die een "losse" dokter kent in Antwerpen centrum? :D


Het is namelijk zodat ik iets aan mijn keel heb dat zou geopereerd moeten worden, maar ik zit nu met een jaar waarin dat niet gaat (in juli ten vroegste). Da is heel gevoelig aan stress en vermoeidheid, waardoor ik direct keelpijn krijg en vermoeid geraak.. Wat niet strookt met het intensieve jaar waaraan ik bezig ben.

Vandaar dat 'k ne "lossen" dokter wilt, die misschien wat sneller een straf medicijn voorschrijft om die periode te overbruggen.... :)



ps: ik heb afspraak met KNO-specialist... eind november......
pps: Dr deze is vlak bij mij in de buurt, maar afgaande op zijn foto.. :D :D

Oranje Leeuw

Legacy Member
Wat gebeurt er met Pinokkio's neus wanneer hij zegt: 'Mijn neus groeit'?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan