Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boterkoek zei:Waarom is er in volleybal bijna altijd ene van de ploeg int wit/andere kleur dan zijn teamgenoten?
Kandul zei:Door te linken naar de "Permalink".
pinoken zei:Niet echt wat ik bedoel, soms zie ik zo een link die echt naar 1 post link, dan kan je niemeer scrollen of zo, die post is dan uit de discussie getrokken zo lijkt het.
pinoken zei:Niet echt wat ik bedoel, soms zie ik zo een link die echt naar 1 post link, dan kan je niemeer scrollen of zo, die post is dan uit de discussie getrokken zo lijkt het.
ns boy zei:De bureaustoelen van de Ikea, zitten die ook in zo'n dozen?
Dinsdagland zei:Dat is de kapitein.
Boterkoek zei:En is daar een ander speciaal rede voor, vind ma raar da het alleen daar voor is.:/

ZackWhite zei:Vraagje: Waar in leuven vind ik een juwelenzaak die ook kan graveren?
TheProject zei:Ik kan Google Chrome sinds kort niet meer openen.
Ik klik op het icoontje en niets gebeurt, Internet Explorer werkt wel nog.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?


eXtreme zei:Werkt een frigoke adhv één of andere gevaarlijke stof/gas?
Zit hier op kot me zo 'n klein frigoke (echt klein), heeft meer dan 24u stil gestaan (niet ingestoken) en nu dat 'k 't heb ingestoken komt er ne vreemde geur vrij. Het ruikt zowa verbrand, maar toch nog iets anders..![]()
Aanvankelijk werd als koudemiddel ammoniak, zwaveldioxide of methylchloride gebruikt, later veelal chloorfluorkoolstofverbindingen (CFK's) zoals Freon R-12, R22, R502. Toen men zich bewust werd van de schadelijke werking hiervan op de ozonlaag is er gezocht naar alternatieven, en werden CFK's onder invloed van het Montreal-protocol uitgefaseerd. Tegenwoordig wordt daarom gebruik gemaakt van andere koudemiddelen: HFK's (waterstoffluorkoolstofverbindingen) zoals Suva R-134a en alkanen zoals propaan. De nu nog alom gebruikte term "freon" voor koudemiddelen is sinds de invoering van de HFK's niet meer correct.
Bosvos zei:Doen die dat normaal niet allemaal?

Dastardly zei:bij 't proces om te koelen komt er hitte vrij achteraan. wat ge riekt is dus waarschijnlijk wat stof of iets dergelijks dat aan 't verbanden is.
beetje 't zelfde als een elektrisch vuurtje dat ge een tijdje niet aanzet. dat riekt dan ook altijd wat 'aangebrand'.
Ik ruik het niet meer. Kan ook dat 'k 't gewend ben geworden, en nu stillekes aan licht in het hoofd aan het worden ben... 