Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
TheProject zei:
In de Aldi kan je 4-kazen pizza's kopen, 3min voorverwarmen, dab 15min in de oven tot de kaas begint omhoog te komen, enorm lekker. Mijn frigo is steeds gevuld met 5 zulke pizza's :baard:

Zijn dat die dunne pizza's die iets groter zijn dan die van Dr. Oetker? Want dat zijn zalige pizza's om zelf nog nen hele hoop rommel op te zwieren :D

josilirios

Legacy Member
Bosvos zei:
Zijn dat die dunne pizza's die iets groter zijn dan die van Dr. Oetker? Want dat zijn zalige pizza's om zelf nog nen hele hoop rommel op te zwieren :D

josilirios zei:
Ge hebt die vier kazen pizza's ook met wa hesp op ipv vier kazen, die zijn ideaal om zelf nog wa bij op te zwieren.. HMMmmmmm

Check :p

Tonerider

Legacy Member
Tibokio zei:
In welke winkel koop je de beste diepvriespizza's? :unsure:
http://chzgifs.files.wordpress.com/2011/09/funny-gifs-pizza-time.gif

eXtreme zei:
Iemand een idee van een goed restaurant in de buurt van de groenplaats of meer in de richting van centraal station (prijs €20max ofzo)?

Kent antwerpen helemaal niet.. :(
da giovani (zoals d naam zegt: italiaan). Je hebt er een op de keyserlei en 1 aan de kathedraal.
En als je van spareribs houdt:Amadeus Antwerpen, St-Paulusplaats 20.
Vroeger was de pelgrom ook wel goed. Aparte setting: kelder JSP Page

Lorvet

Legacy Member
Iemand een idee waarom er een 15 minuten lange motor-stoet door Gent trok rond 14u deze middag? Kheb er schoon gestaan met mijn velo :(

pinoken

Legacy Member
josilirios zei:
ik zou bvb vragen aan 1 vogel hoeveel dat 1+1 is, dan weet ge direct of hij ALTIJD liegt of ALTIJD de waarheid spreekt, en dan de vraag over de deur stellen, maar ge krijgt maar 1 vraag :(

Ik weet het terug. :p

Je vraag aan 1 van de vogels welke deur de andere vogel zou aanwijzen indien je vroeg welke deur naar de hemel ging.

Als je het aan de vogel vraagt die de waarheid spreekt, zal hij je de deur naar de hel aanwijzen omdat hij weet dat de andere zou liegen.

Als je het aan de vogel vraagt die liegt, zal hij je naar de deur van de hel wijzen aangezien hij weet dat de andere vogel naar de deur van de hemel zou wijzen en er dus over zal liegen.

Aan welke vogel je het ook vraagt, hij zal altijd naar de deur van de hel wijzen. :p

josilirios

Legacy Member
pinoken zei:
Ik weet het terug. :p

Je vraag aan 1 van de vogels welke deur de andere vogel zou aanwijzen indien je vroeg welke deur naar de hemel ging.

Als je het aan de vogel vraagt die de waarheid spreekt, zal hij je de deur naar de hel aanwijzen omdat hij weet dat de andere zou liegen.

Als je het aan de vogel vraagt die liegt, zal hij je naar de deur van de hel wijzen aangezien hij weet dat de andere vogel naar de deur van de hemel zou wijzen en er dus over zal liegen.

Aan welke vogel je het ook vraagt, hij zal altijd naar de deur van de hel wijzen. :p

Dacht ik ook al aan hoor, maar er staat dat de vogel geen besef heeft over de andere vogel, dus gewoon gaat vragen ' what bird? ' ...Mind = blown :p

Nas

Legacy Member
josilirios zei:
Dan moet je hem toch openvijzen? Waarom zou je dat doen?
Edit; het is wel veilig, aangezien hij de processor inderdaad beperkt zodat de laptop nooit meer energie zou gebruiken dan de adapter kan leveren=uitvallen. maar again, waarom zou je de batterij verwijderen en hem dan op stroom aansluiten ipv gewoon batterij erin te laten en stroom aansluiten?
Als ge uw computer in de stekker steekt met de batterij er in, dan gaat de batterij na een tijdje zijn volledige capaciteit verliezen.

josilirios

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Als ge uw computer in de stekker steekt met de batterij er in, dan gaat de batterij na een tijdje zijn volledige capaciteit verliezen.

Is niet waar hoor, (heb het toch niet voor bij m'n macbook).
Apple geeft trouwens een garantie dat de batterij nog boven 80 % van de capaciteit zit bij een bepaald aantal laadcyclussen (denk 200), dus als je altijd in de stekker steekt ga je geen cyclussen bij krijgen (of amper als je hem even uit trekt) en zou je dus toch sowieso een nieuwe krijgen...

Tonerider

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Als ge uw computer in de stekker steekt met de batterij er in, dan gaat de batterij na een tijdje zijn volledige capaciteit verliezen.

josilirios zei:
Is niet waar hoor, (heb het toch niet voor bij m'n macbook).
Apple geeft trouwens een garantie dat de batterij nog boven 80 % van de capaciteit zit bij een bepaald aantal laadcyclussen (denk 200), dus als je altijd in de stekker steekt ga je geen cyclussen bij krijgen (of amper als je hem even uit trekt) en zou je dus toch sowieso een nieuwe krijgen...
Sommige laptops regelen zelf of de batterij verder moet worden opgeladen of niet.
Als je merkt dat de batterij warm wordt dan kan je hem best verwijderen wanneer je op netstroom werkt.

TheProject

Legacy Member
Iemand die een Russische chat site weet?
Ik zoek een voor mijn Russisch wat te verbeteren maar steeds als ik zoek
kom ik op Meet russian woman's en andere relatie chat's.
Ik vond wel RusUSA.com maar daar is niemand online.

Muscleduck

Legacy Member
josilirios zei:
Dacht ik ook al aan hoor, maar er staat dat de vogel geen besef heeft over de andere vogel, dus gewoon gaat vragen ' what bird? ' ...Mind = blown :p

Ik denk iets als "Als jij de waarheid zou spreken, zou je dan deze deur aanwijzen (wijs naar een deur) als de deur naar de hemel als ik je zou vragen of dit de deur naar de hemel is?

pinoken

Legacy Member
josilirios zei:
Dacht ik ook al aan hoor, maar er staat dat de vogel geen besef heeft over de andere vogel, dus gewoon gaat vragen ' what bird? ' ...Mind = blown :p

Dat is de god mode (dus als ge het harder wilt maken) ik had het over de gewone versie. :D

Muscleduck zei:
Ik denk iets als "Als jij de waarheid zou spreken, zou je dan deze deur aanwijzen (wijs naar een deur) als de deur naar de hemel als ik je zou vragen of dit de deur naar de hemel is?

He solved hard mode. :D

Tibokio

Legacy Member
josilirios zei:
Als je voor de dr Oetker pizza's lekker vindt, Spar, Delhaize, Colruyt,... Vind persoonlijk wel dat die na een tijdje tegensteken. In den aldi hebt ge ook goeie aan lage prijs dan nog ook, same met lasagne :p

TheProject zei:
In de Aldi kan je 4-kazen pizza's kopen, 3min voorverwarmen, dan 15min in de oven tot de kaas begint omhoog te komen, enorm lekker. Mijn frigo is steeds gevuld met 5 zulke pizza's :baard:

turncoat zei:
die wagner pizza's met dikke korst zijn ook subliem en goedkoop

Merci! Ik zal die allemaal eens uitproberen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan