Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

josilirios

Legacy Member
MisterX334 zei:
Hoe lang op voorhand moet je bellen om een afspraak te maken om je praktijk rijexamen af te leggen?

Waar wij gaan was dat best 3-4 maandan op voorhand, je kan ook gewoon eens bellen op voorhand. Als je te vroeg bent zeggen ze een datum wanneer je nog eens moet bellen.

Nas

Legacy Member
Is het veilig om de MacBook Pro zonder de batterij te gebruiken?
Want ik heb gehoord dat de processor tot 1 GHz wordt gereduceerd?

josilirios

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Is het veilig om de MacBook Pro zonder de batterij te gebruiken?
Want ik heb gehoord dat de processor tot 1 GHz wordt gereduceerd?

Dan moet je hem toch openvijzen? Waarom zou je dat doen?
Edit; het is wel veilig, aangezien hij de processor inderdaad beperkt zodat de laptop nooit meer energie zou gebruiken dan de adapter kan leveren=uitvallen. maar again, waarom zou je de batterij verwijderen en hem dan op stroom aansluiten ipv gewoon batterij erin te laten en stroom aansluiten?

Morrissey

Legacy Member
MisterX334 zei:
Ok , bedankt dan toch maar niet te lang wachten.

Hangt er nu ook wel wat van af hoor. Bellen, en die gaan u een afspraak maken over gemiddeld 2-3 (zelfs 4) maanden. Maar desnoods, als je echt altijd tijd hebt (werkloos oid) kan je altijd vragen voor zo snel mogelijk. Er komt altijd wel een gaatje vrij, en dan bellen ze je.

Carrion

Legacy Member
Iemand die een goeie plek / website weet waar ge t-shirts kunt laten drukken van iets of wat kwaliteit (Gildan, American Aparel,..)

Atrox

Legacy Member
Weet er iemand een multimedia winkel (gelijk Mediamarkt) waar ze op alles ecocheques accepteren?

Therapy

Legacy Member
Ik heb in de week een activatiecode gekregen voor een CJP-kaart in Hasselt. Hierdoor krijg ik een 15 euro belwaarde van MV gratis. Toen ik het donderdag activeerde kwam er te staan dat ik binnen 2 dagen de code ging krijgen. Vandaag is men kaart op maar heb nog geen code ontvangen. Zou dit vandaag nog gebeuren of zal dit voor maandag zijn?

eXtreme

Legacy Member
Iemand een idee van een goed restaurant in de buurt van de groenplaats of meer in de richting van centraal station (prijs €20max ofzo)?

Kent antwerpen helemaal niet.. :(

|steven|

Legacy Member
Collega op mijn werk vroeg me onderstaande deze week. Ik kon niet goed antwoorden. Iemand hier een idee?

Kerel woont nog thuis, bij zijn moeder en broer. Hij is niet getrouwd, heeft geen vriendin.
Zijn vader is nog in leven. Hij heeft ook wel een halfzus en enkele nichtjes.

Wat zal er mijn zijn eigendom (bv. auto, geld, ...) gebeuren als die plotseling sterft (en bv. geen testament heeft)? Wie krijgt dat? Onder wie wordt dat verdeeld?

Selderijstok

Legacy Member
Therapy zei:
Ik heb in de week een activatiecode gekregen voor een CJP-kaart in Hasselt. Hierdoor krijg ik een 15 euro belwaarde van MV gratis. Toen ik het donderdag activeerde kwam er te staan dat ik binnen 2 dagen de code ging krijgen. Vandaag is men kaart op maar heb nog geen code ontvangen. Zou dit vandaag nog gebeuren of zal dit voor maandag zijn?

Ik heb ook nog niks gezien van een code en het is ook dag 2 nu.

Tonerider

Legacy Member
|steven| zei:
Collega op mijn werk vroeg me onderstaande deze week. Ik kon niet goed antwoorden. Iemand hier een idee?

Kerel woont nog thuis, bij zijn moeder en broer. Hij is niet getrouwd, heeft geen vriendin.
Zijn vader is nog in leven. Hij heeft ook wel een halfzus en enkele nichtjes.

Wat zal er mijn zijn eigendom (bv. auto, geld, ...) gebeuren als die plotseling sterft (en bv. geen testament heeft)? Wie krijgt dat? Onder wie wordt dat verdeeld?
verdeling onder 1ste graad: papa, mama, broer

josilirios

Legacy Member
Tibokio zei:
In welke winkel koop je de beste diepvriespizza's? :unsure:

Als je voor de dr Oetker pizza's lekker vindt, Spar, Delhaize, Colruyt,... Vind persoonlijk wel dat die na een tijdje tegensteken. In den aldi hebt ge ook goeie aan lage prijs dan nog ook, same met lasagne :p

TheProject

Legacy Member
Tibokio zei:
In welke winkel koop je de beste diepvriespizza's? :unsure:

In de Aldi kan je 4-kazen pizza's kopen, 3min voorverwarmen, dan 15min in de oven tot de kaas begint omhoog te komen, enorm lekker. Mijn frigo is steeds gevuld met 5 zulke pizza's :baard:

josilirios

Legacy Member
TheProject zei:
In de Aldi kan je 4-kazen pizza's kopen, 3min voorverwarmen, dab 15min in de oven tot de kaas begint omhoog te komen, enorm lekker. Mijn frigo is steeds gevuld met 5 zulke pizza's :baard:

Ge hebt die vier kazen pizza's ook met wa hesp op ipv vier kazen, die zijn ideaal om zelf nog wa bij op te zwieren.. HMMmmmmm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan