Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EvilTwin

Legacy Member
Rhandd zei:
Een recept gevonden, voor 4 personen, maar het is enkel voor mezelf. Door hoeveel deel ik de ingrediënten?

Dat hangt af van de ingrediënten. De aardappelen moet ge gewoon fijner snijden, en van het vlees zou ik vooral den buitenkant afhalen. Qua groenten en fruit kunt ge zo laten, dat heeft niemand nodig.

Ik bedoel maar : als ge overschot hebt, kunt ge het aan uwen gebuur nog geven of den dag erna opeten he.

Indigoke

Legacy Member
Waelvis zei:
Ik ben op zoek naar iets lekkers, goedkoop en gemakkelijk klaar te maken..
En het moet geschikt zijn voor een kindje van 2.5j..

(Als ik niks vind ga in naar de aldi om ne pot lasagne)

In de Aldi kan je een bak vol-au-vent kopen, dat is enkel opwarmen en zo'n koekje in de oven steken en er dan rijst of puree (of poederpuree) bijmaken.

Of een groentenmengeling kopen. Dat 5 minuutjes de wok in en rijst of noedels bijmaken. (en eventueel stukjes vlees bij, maar hoeft niet)

Of scampi's bakken, ne pot boursin bij doen in de pan en dan pasta bij.

Carrion

Legacy Member
Kent er iemand nog van die enorm foute nummers die enkel goed zijt als ge in uwe zatte zijt of met ne hoop kameraden ne roadtrip maakt? :p In den aard van:

Sam Gooris - laat het gras maar groeien
Frans Bauwer - heb je even voor mij
...

:p

Stampertje

Legacy Member
lief klein konijntje
mijn konijn en ik
busje komt zo
zij gelooft in mij
marie louise

eigenlijk al die vlaamse en nl klassiekers.

u4ea

Legacy Member
Iemand een idee wat ik moet doen met een iCal-adres? Ons uurrooster van school heeft een iCal-adres maar kan absoluut nergens iets vinden hoe ik da op mijn iPod touch kan gebruiken.

Der stond iets van agenda synchroniseren via iTunes maar dan ook weer ni hoe ge dieje agenda in ffing iTunes krijgt. :sop:

Vind ook niet hoe ik dat iCal adres met Google Agenda kan verbinden. Vind ook geen gratis app waar ik een iCal-adres kan ingeven.

Help iemand?

edit: Heb nu gevonden hoe ge agenda's moet importeren met google agenda, maar de link is te lang en wil em daarom ni acceptere! :angry:

GemaneDude

Legacy Member
Weet er iemand in Leuven een winkel waar je muziekposters of posters van series of zo kan kopen?

Indigoke

Legacy Member
Welke badplaats is het leukst om een dagje naartoe te trekken?
Waar je je dus een hele dag kan bezig houden: strandwandeling, winkelen, ...

Knokke?

Domieneo

Legacy Member
Iemand die weet om hoe laat de onthaaldag voor nieuwe studenten begint maandag aan de hub? Ik zou hiervoor een uitnodiging krijgen maar heb niks ontvangen, en op mijn papieren staat ook geen uur.

Gavin

Legacy Member
Iemand die een bedrijf weet dat olifanten verhuurt? Ik wil er eens een dagje mee naar school pendelen, lijkt me top.

Socks

Legacy Member
Iemand die een goede online shop voor oor plugs/stretchers/tunnels kent? De shops die ik vind zijn allemaal amerikaans,brits of nederlands :/

glashelder

Legacy Member
Pakt gewoon alloverpiercings.nl? Het is wel Nederlands maar het zijn maar plugs en stretchers en zo hé, die verzendkosten vallen ook wel mee :p Heb er trouwens goeie ervaringen mee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan