Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arvin

Legacy Member
ChunWai. zei:
Ik heb net een nieuwe bureau en wil eens testen of m'n stereo boxen kunnen gebruikt worden door m'n laptop. Nu wil ik zo'n kabel aanschaffen, http://www.computercableinc.com/ccinc/images/CABLE-2-RCA-Male-to-3-5mm-Stereo-CableWholeseale.jpg . Maar heb geen flauw idee of het geluid dan van degelijke kwaliteit is. De afstand tussen laptop en boxen/stereo is ver genoeg.

Geluid blijft gewoon analoge stereo (rood+wit).
Zit er in de boksen een versterker? Anders ga je die kabel eerst op een versterker moeten aansluiten en dan de boksen op diezelfde versterker.

Voor mini boksjes is dat niet nodig, maar die hebben eerder een mini-jack aansluiting.

ChunWai.

Legacy Member
Merci :) Ik heb versterker in het midden staan dus zal geen probleem zijn. Morgen eens voor zo'n kabel gaan dan!

forloRn_

Legacy Member
De tijdsduur vooraleer je gsm bij het gebeld worden overschakelt op antwoordapparaat, is die instelbaar? En is dat een instelling op je gsm of bij je operator?

Ik krijg mijn gsm nooit snel genoeg uit mijn broekzak en uit zijn zakje om op te nemen. :$

josilirios

Legacy Member
ChunWai. zei:
Merci :) Ik heb versterker in het midden staan dus zal geen probleem zijn. Morgen eens voor zo'n kabel gaan dan!

Is heel goeie kwaliteit, je gaat er geen ruis door hebben ofzo. Heet trouwens een aux kabel
Afstand tussen laptop en boxen maakt ook niet uit trouwens

moustii

Legacy Member
Ik wil iets zeggen in de aard van :

Wanneer CO_2 (gas) wordt opgelost in water ....

opgelost is volgens mij niet het juiste woord :( iemand die mij kan helpen?

Arvin

Legacy Member
moustii zei:
Ik wil iets zeggen in de aard van :

Wanneer CO_2 (gas) wordt opgelost in water ....

opgelost is volgens mij niet het juiste woord :( iemand die mij kan helpen?

Misschien "Wanneer CO2 en water een homogeen mengsel vormen..."

Alteration

Legacy Member
moustii zei:
Ik wil iets zeggen in de aard van :

Wanneer CO_2 (gas) wordt opgelost in water ....

opgelost is volgens mij niet het juiste woord :( iemand die mij kan helpen?

Er is met je oorspronkelijke zin NIETS mis. Het lijkt misschien onlogisch, maar het is perfect correct verwoord.

svp46

Legacy Member
moustii zei:
Ik wil iets zeggen in de aard van :

Wanneer CO_2 (gas) wordt opgelost in water ....

opgelost is volgens mij niet het juiste woord :( iemand die mij kan helpen?

het water dat CO² opneemt? (opnemen)

Li1quid

Legacy Member
moustii zei:
Ik wil iets zeggen in de aard van :

Wanneer CO_2 (gas) wordt opgelost in water ....

opgelost is volgens mij niet het juiste woord :( iemand die mij kan helpen?

Dat klinkt toch perfect?

moustii

Legacy Member
Bedank :)

Ik dacht dat er voor een gas in een vloeistof mss een ander woord bestond.

stoomboot

Legacy Member
Rhandd zei:
Een recept gevonden, voor 4 personen, maar het is enkel voor mezelf. Door hoeveel deel ik de ingrediënten?

Ik dacht dat ge het dan best door 7 deelt.
Maar dan moet ge nog altijd eigenlijk 2 mensen uitnodigen, want dan is er teveel over.
Tenzij ge dan nog eens deelt door 5, want als die mensen niet komen wilt ge toch niet teveel hebben.

En voor zeker te zijn dat het niet te weinig is, vermenigvuldigt ge alles nog eens met 2,5.

Daedie

Legacy Member
Iemand die weet op hoeveel vertraging ik kan rekenen als ik volgende week donderdag om 10u00 in Heverlee moet zijn? Ik kom vanuit Maasmechelen via de E314.

Lorvet

Legacy Member
Blijkbaar was alleen mijn oud treinabbo en dat attest van op Oasis voldoende :) Miss had ik er hier bij moeten zetten dat ik er al een had :p

Waelvis

Legacy Member
Ik ben op zoek naar iets lekkers, goedkoop en gemakkelijk klaar te maken..
En het moet geschikt zijn voor een kindje van 2.5j..

(Als ik niks vind ga in naar de aldi om ne pot lasagne)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan